ادوات کشاورزی بدون پلاک، سوخت دریافت نمی‌کنند
کد خبر: ۲۰۱۱۲ | تاریخ انتشار : ۰۲-۱۱-۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رییس اداره امور فناوری‌های مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به ادوات کشاورزی بدن پلاک در سطح استان گفت: با توجه به اعلام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به اطلاع کشاورزان در سراسر استان می‌رسانیم که از سال آینده سوخت برای کمباین‌های بدون پلاک تخصیص داده نخواهد شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛مهدی بندئی، رییس اداره امور فناوری‌های مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی در سطح استان اظهار داشت: با توحه به اعلام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به اطلاع کشاورزان در سراسر استان می‌رسانیم که از سال آینده سوخت برای کمباین‌های بدون پلاک  تخصیص داده نخواهد شد.

ریس اداره امور فناوری‌های مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی به عنوان  تسهیلگر امر تجهیز و پلاک‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی سال‌هاست که در این عرصه فعالیت می‌کند، عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۲۰۰ دستگاه کمباین بدون پلاک در سطح استان وجود دارد که از کمباین‌داران خواهشمندیم نسبت به پلاک گذاری ادوات کشاورزی خود هر چه سریعتر اقدام کنند.
بندئی با بیان اینکه همکاران جهاد کشاورزی طبق هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور درصد هستند که تمام ماشین‌آلات کشاورزی در سطح استان پلاک گذاری بشود، تصریح کرد: از کمباین داران خواهشمندیم با مراجعه به نزدیکترین خدمات جهاد کشاورزی محل سکونت خود تا پایان سال در راستای پلاک گذاری بر روی اداوات کشاورزی اهتمام کنند.
ریس اداره امور فناوری‌های مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان زنجان با تاکید بر اینکه سال آینده در فصل برداشت کمباین‌های بدون پلاک تخصیص سوخت نخواهند داشت، گفت: امیدواریم با همکاری همه کشاورزان و هماهنگی‌های که با پلیس راهور انجام می‌شود تا پایان سال بتوانیم دستگاه‌های باقیمانده را هم در استان پلاک گذاری کنیم.
بندئی در خصوص هزینه پلاک گذاری بر روی ادوات کشاورزی گفت: هزینه پلاک گذاری بر طبق تعرفه‌، پلیس راهور اخذ می‌کند که هزینه‌اش بسیار پایین است.

منبع: فارس

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=20112

دیدگاه شما

آخرین اخبار