ماجرای جریمه عدم پرداخت عوارض تونل البرز
کد خبر: ۲۰۱۱۴ | تاریخ انتشار : ۰۲-۱۱-۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

عضو هیئت مدیره شرکت آزادراه تهران-شمال گفت: با توجه به محدودیت های کنونی، پرداخت عوارض تونل البرز تنها از طریق سه اپلیکیشن امکان پذیر است.

به گزارش ماشین نیوز ؛با توجه به آنکه بسیاری از رانندگان  به باشگاه خبرنگاران اعلام کرده بودند که عوارض تونل البرز در قطعه دوم آزاد راه تهران-شمال برای  آنها ارسال نمی شود و بعد از گذشت یک ماه پیامک جریمه برای آنها ارسال می شود، این موضوع از طریق شرکت آزاد راه تهران- شمال پیگیری شد.

در همین رابطه مالکی عضو هیئت مدیره شرکت آزاد راه تهران _شمال گفت: اکنون امکان پرداخت عوارض تونل البرز  تنها از طریق سه اپلیکیشن  امکان پذیر است که بعد از تردد خودرو از تونل از طریق پیامک به صاحب پلاک خودرو ارسال می شود.

به گفته عضو هیئت مدیره آزاد راه تهران _شمال، در حال رایزنی برای افزایش اپلیکیشن های پرداخت عوارض تونل البرز هستیم، اما در حال حاضر به جز سه اپلیکیشن امکان پرداخت از سایر  برنامه ها وجود ندارد.

او می گوید: در صورتی که پیامکی برای پرداخت عوارض ارسال نشده بود، امکان جریمه وجود ندارد. اما پیامک پرداخت عوارض ۵۰ هزار تومانی بلافاصله به صاحب پلاک خودرو ارسال می شود.

مالکی گفت: برخی محدودیت ها و مشکلاتی که ممکن است در این خصوص برای رانندگان ایجاد شود، اما سعی خواهیم کرد در اولین فرصت این مشکل را برطرف کنیم.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=20114

دیدگاه شما

آخرین اخبار