افزایش ترافیک در تهران بعد از تعطیلى‌ها
کد خبر: ۲۱۰۳۲ | تاریخ انتشار : ۱۷-۱۱-۱۴۰۱ - ۹:۳۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رییس مرکز اطلاع رسانى پلیس راهور تهران گفت: بین خطوط حرکت کردن رانندگان باعث می شود نظم ترافیکی ایجاد گردد و از تصادفات و حوادث کاسته شود.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح هفدهم بهمن ماه اظهار کرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم ، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران بودیم .

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد ، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم .

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد ، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

سرهنگ شریفی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری ، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک می باشند.

وی تاکید کرد: بین خطوط حرکت کردن رانندگان باعث می شود نظم ترافیکی ایجاد گردد و از تصادفات و حوادث کاسته شود.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=21032

دیدگاه شما

آخرین اخبار