افزایش امنیت خودروی Nuro با کیسه هوای خارجی
کد خبر: ۲۲۱۲ | تاریخ انتشار : ۰۷-۱۲-۱۴۰۰ - ۷:۰۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

به تازگی یک شرکت خلاق برای افزایش امنیت خودروی خودران Nuro یک کیسه هوای بزرگ خارجی طراحی کرده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛ وسایل نقلیه خودران قطعاً در دنیا موضوع داغی نیستند و دیگر طرفداران خودرو را شگفت زده نمی‌کنند.

  اکثر افراد دوست دارند خودشان خودرو را برانند، اما در مقابل ویژگی خودران بودن (حداقل در برخی از بخش‌های کسب و کار) اجتناب ناپذیر به نظر می رسد و ما چه بخواهیم چه نخواهیم باید این نوع خودرو‌ها را بپذیریم.

در مورد وسایل نقلیه تحویل دهنده (دلیوری)، حقیقت این است که این خودرو‌های بدون راننده، بسیار منطقی هستند و نیازی به حضور کسی در کابین ندارند. خودروی تحویل دهنده Nuro، یکی از پیشرو‌های این صنعت در زمینه فناوری‌های خودران، به تازگی جدیدترین نسخه خودروی خودران خود را ارائه کرده که دارای یک کیسه هوای عظیم به سمت بیرون است.

خودروی تحویل دهنده Nuro با کیسه هوا

خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید، نسل سوم وسایل نقلیه تحویل دهنده خودران شرکت Nuro است. محفظه با طراحی ارگونومیک آن، می‌توانند تقریباً ۵۰۰ پوند (۲۲۷ کیلوگرم) مواد غذایی را در خود جای دهد و همه چیز آن به راحتی از طریق یک صفحه نمایش لمسی قابل دسترسی است.

همچنین شرکت Autoliv توسعه دهنده سیستم‌های ایمنی خودرو، یک کیسه هوای ویژه برای این خودروی بدون سرنشین طراحی کرده که در بخش بیرونی خودرو، روی قسمت جلویی آن نصب می‌شود. هدف از این کار محافظت از افراد آسیب پذیر مانند عابران پیاده، دوچرخه سواران و موتورسواران است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=2212

دیدگاه شما

آخرین اخبار