گام دیگر خطیبی در کاهش هزینه و مبارزه با ریخت و پاش
کد خبر: ۲۴۰۴ | تاریخ انتشار : ۱۱-۱۲-۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل ایران خودرو به تازگی به مدیریت بازرسی این شرکت دستور داده تا حدود ۵۰۰ دستگاه خودرویی که خارج از نیاز و مقررات و آیین نامه های شرکت در اختیار مدیران قرار دارد، تا حداکثر پایان فروردین سال آینده جمع‌آوری شده و به فروش برسد.

به گزارش ماشین نیوز ؛مدیرعامل ایران خودرو به تازگی به مدیریت بازرسی این شرکت دستور داده تا حدود ۵۰۰ دستگاه خودرویی که خارج از نیاز و مقررات و آیین نامه های شرکت در اختیار مدیران قرار دارد، تا حداکثر پایان فروردین سال آینده جمع‌آوری شده و به فروش برسد.

در همین ابتدای دستور آقای مدیرعامل و تنها پس از چند روز از ابلاغ این تصمیم، حدود ۸۰ دستگاه خودروی در اختیار مدیران سازمان جمع آوری شده است.

مبارزه با ویژه‌خواهی که در سال‌های گذشته در این گروه صنعتی شکل گرفته، از رویکردها و اقدامات قابل توجه خطیبی است.

نظارت بر حسن اجرا و شفافیت در فعالیت های مالی از تاکیدات مدیرعامل ایران خودرو است که مدیران زیرمجموعه را در این مسیر هم قدم کرده است.

توقف و پایان اختصاص هدایای غیرضرور به مراجعان این شرکت که در سال‌های اخیر باب شده بود هم یکی دیگر از تصمیمات به موقع مدیرعامل این شرکت بوده است.

خطیبی با جسارت مثال زدنی خود سنت مدیران گذشته این شرکت را شکسته و مسیر شفافیت در عملکرد و رانت زدایی را در دستور کار شرکت اصلی و شرکت های زیرمجموعه قرار داده است.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=2404

دیدگاه شما

آخرین اخبار