افراد روغن موتور از مراکز مجاز خریداری کنند
کد خبر: ۲۷۰۳۰ | تاریخ انتشار : ۱۰-۰۳-۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

معاون وزیر صمت گفت: در برخی از واحد‌های عرضه روغن موتور گرانفروشی گزارش شده است که توصیه ما این است در ابتدا از واحد‌های مجاز خرید و حتما افراد در پایان فاکتور فروش را از فروشنده دریافت کنند.

به گزارش ماشین نیوز ؛محمدجواد نظر زاده مدیرکل دفتر خدمات آماد و توزیع وزارت صمت گفت: همه ساله تقریباً ۱.۵ برابر نیاز بازار، روغن موتور عرضه می‌شود و از این نظر مشکلی در تامین روغن موتور نداریم.

او گفت: متاسفانه در برخی از واحد‌های عرضه روغن موتور گرانفروشی گزارش شده است که توصیه ما این است در ابتدا  از واحد‌های مجاز خرید و حتما در پایان فاکتور فروش را از فروشنده دریافت کنند.

نظر زاده گفت: روغن موتور جزء محصولاتی محسوب می‌شود که خارج از کشور گران‌تر از داخل کشور است و از سویی دیگر ما هم قصد گران کردن این کالا را نداریم، زیرا وقتی تولید با ریال انجام می‌شود توزیع هم باید بر اساس ریال باشد؛ بنابراین برای جلوگیری از هر گونه تخلف باید نظارت را افزایش دهیم.

مدیرکل دفتر خدمات آماد و توزیع وزارت صمت گفت:  به طور کلی باید اطلاعات لوازم یدکی خودرو در سامانه وارد شود به طوری که از این طریق می توان جلوی گرانفروشی ها در زمینه های مختلف را گرفت ما مطمئن هستیم که در این فروشگاه‌های تعویض روغنی قیمت‌ها بر اساس قیمت مصوب است چرا که حدود ۳۰۰ فروشنده روغن موتور با سامانه وزارت صمت کار می‌کنند.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=27030

دیدگاه شما

آخرین اخبار