محدودیت‌های ترافیکی به جاده‌های مازندران بازگشت
کد خبر: ۲۷۰۴۶ | تاریخ انتشار : ۱۰-۰۳-۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در صورت شلوغی جاده های ارتباطی این استان در ۴۸ ساعت آینده با هدف تسهیل در تردد خودروها و تخلیه بار ترافیکی خبرداد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ یدالله جهان تاب افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو و احتمال افزایش تردد خودرویی و ترافیک در جاده های مازندران از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز حرکت خودروها از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و محدودیت ترافیکی انجام می شود.

وی ادامه داد :‌ در همین حال از ساعت ۱۵ مسیر تهران- کرج به چالوس نیز یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه مازندران در خصوص اعمال محدودیت ترافیکی در هراز به عنوان دیگر راه ارتباطی استان نیز گفت :‌ در شرایطی که حجم ترافیک در این محور بالا باشد از پلور، ‌لاسم به سمت پلیس راه آمل به سمت مازندران به صورت مقطعی محدودیت های ترافیکی اجرا می شود.

وی افزود: برای فردا پنجشنبه نیز در صورت ترافیک بالا، از ساعت ۹ منع تردد خودروهادر محدوده مرزن آباد از چالوس به تهران خواهد بود و تردد خودروها از کرج به شمال ممنوع می شود.

 سرهنگ جهان تاب ادامه داد:‌ از ساعت ۱۲ تا ۲۲ فردا یازدهم خرداد ماه بمنظور تخلیه بار ترافیکی مسیر تهران – کرج به چالوس یک طرفه است و در محور هراز هم به صورت مقطعی از پلور به لاریجان یک طرفه می شود.

وی همچنین تردد وسایل نقلیه سنگین بجز خودروهای حامل مواد فاسد شدنی در محورهای هراز و چالوس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

منبع: ایرنا

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=27046

دیدگاه شما

آخرین اخبار