عملیات بهسازی جاده چالوس به سرعت در حال انجام است
کد خبر: ۲۷۶۵۷ | تاریخ انتشار : ۲۳-۰۳-۱۴۰۲ - ۹:۵۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

– رییس سازمان مدیریت بحران کشور در بازدید از سد کرج گفت: عملیات آواربرداری و بهسازی در محدوده جاده چالوس به سرعت در حال انجام است.

به گزارش ماشین نیوز ؛“محمد حسن نامی” در بازدید از آخرین وضعیت سد امیرکبیر کرج که پس از بارش‌های اخیر، دچار سیلاب و ریزش کوه در این منطقه شده بود، افزود: سیل اخیر در سد امیر کبیر کرج بی سابقه بوده و بعد از سال ۱۳۵۰ تا کنون با این حجم سابقه نداشته که متأسفانه باعث تخریب منطقه اطراف سد شده است.

وی بیان کرد: از همان دقایق اولیه نیروهای عملیاتی با حضور در منطقه، تخلیه تونل‌ها را انجام دادند و مسیر دسترسی به سد فراهم شد و اکنون عملیات تخلیه گل و لای و برداشت سنگ‌ها به سرعت در حال انجام است.

 نامی همچنین گفت: نیرو، تجهیزات و ماشین‌آلات مهندسی سنگین و تعداد زیادی کامیون هم اکنون در محل مستقر هستند و کار پاکسازی و آواربرداری را انجام می‌دهند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه متأسفانه همزمان با وقوع سیل تعدادی خودرو که در حاشیه رودخانه پارک بودند به داخل آب پرتاب شدن، افزود: از مردم درخواست می‌کنیم هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و در زمانی که هشدار قرمز هواشناسی صادر می‌شود از حضور در بستر رودخانه‌ها و محل خطر خودداری کنند تا شاهد خسارت به هموطنان نباشیم.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=27657

دیدگاه شما

آخرین اخبار