محور سوادکوه بازگشایی شد
کد خبر: ۲۹۹۷۷ | تاریخ انتشار : ۰۱-۰۵-۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رییس پلیس راه مازندران گفت: مسیر جنوب به شمال جاده سوادکوه که به علت رانش زمین مسدود شده بود، با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ یدالله جهان‌تاب افزود: مسیر جنوب به شمال جاده سوادکوه در محدوده جوارم که روز گذشته به علت رانش زمین و ریزش کوه بر روی خودروهای عبوری مسدود شده بود با حضور به‌موقع نیروهای راهداری و پلیس راه اکنون بازگشایی شده است و تردد خودروها نیز در آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در محورهای چالوس، آزاد راه تهران شمال، هراز و سوادکوه را در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفر امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است. برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

منبع: ایرنا

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=29977

دیدگاه شما

آخرین اخبار