تاکید خطیبی بر تسریع در اجرای پروژه‌ها
کد خبر: ۳۰۷۱ | تاریخ انتشار : ۲۵-۱۲-۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از شرکت دانش‌بنیان جتکو، بر تسریع در اجرای پروژه‌ها برای جلوگیری از افزایش هزینه‌های توسعه محصول تاکید کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛دکتر مهدی خطیبی در نشست با مدیران جتکو، با اشاره به حضور نیروهای متخصص و دارای دانش روز در این شرکت، گفت: برای تحقق اهداف، باید از ظرفیت‌های فنی و دانش متخصصان جوان نهایت بهره را برد.
وی بر تجمیع فعالیت های تحقیق و توسعه و حذف موازی کاری در سطح گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد و گفت: شرکت هایی که در سطح گروه فعالیت‌های مشابهی دارند باید با تشریک مساعی، تجمیع و هم افزایی بیشتر، در مسیر تسریع در تحقق اهداف توسعه‌ای گام بردارند.
دکتر خطیبی تجمیع فعالیت‌های ورزشی سطح گروه صنعتی ایران خودرو و همچنین شرکت های لیزینگ را یکی از مصادیق تصمیمات اخیر برای افزایش بهره‌وری مجموعه دانست.
وی افزود: توسعه همکاری با سایر شرکت های دانش بنیان از دیگر مواردی است که می تواند زمان اجرای پروژه ها را کوتاه کرده و در عرضه محصولات جدید به بازار از جمله تارا برقی و خودروی اقتصادی راهگشا باشد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، تصریح کرد: به دنبال جذب نخبگان و استفاده از ظرفیت آنان در توسعه صنعت خودروی کشور هستیم.
وی با تاکید بر کاهش زمان طراحی و توسعه محصولات برای پاسخ‌گویی بهتر به مشتریان، گفت: شرایط برای همکاری با ایرانیان مقیم خارج از کشور و استفاده از توانمندی آنان و همچنین مشاوران خارجی در دستور کار قرار گیرد.
در این نشست داود خسروی، مدیر عامل جتکو، گزارشی از روند اجرای پروژه های توسعه محصول در این شرکت ارایه کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به همراه مدیر حوزه مدیر عامل و خدمات مدیران از بخش‌های مختلف شرکت جتکو بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیت‌های این شرکت قرار گرفت.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3071

دیدگاه شما

آخرین اخبار