شایعه، پمپ‌ بنزین‌های کرج را قفل کرد
کد خبر: ۳۱۳۱۶ | تاریخ انتشار : ۲۵-۰۵-۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز با تأکید بر اینکه هیچ مشکلی در توزیع بنزین وجود ندارد، گفت: تنها عامل ازدحام خودروها در پمپ‌ بنزین‌های کرج و سایر نقاط استان، شایعاتی است که پخش شده است.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛قلندرزاده با اشاره به اینکه در دو روز گذشته جایگاه‌های سوخت بنزین در شهر کرج با صف‌های طویلی مواجه شده‌اند، گفت: مصرف بنزین در البرز ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه استان البرز در حال حاضر در شرایط خاص و کریدور اصلی چندین استان قرار دارد، افزود: با توجه به افزایش گرما و فصل تعطیلات، مصرف سوخت بیشتر می‌شود. از هموطنان عزیز تقاضا داریم در اوج پیک گرما جز در صورت نیاز از خودروهای شخصی خود استفاده نکنند.

قلندرزاده با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا امروز ۵۸۵ میلیون لیتر انواع بنزین (سوپر، یورو۴ و معمولی) در استان البرز توزیع شده است، گفت: حجم توزیع انواع بنزین در استان البرز شامل بنزین یورو ۴ با بیش از ۱۳۴ میلیون لیتر، بنزین معمولی ۴۳۹ میلیون لیتر و بنزین سوپر به ۱۲میلیون لیتر بوده است.  مصرف انواع بنزین در استان البرز نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: اجرای طرح جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره الزام رانندگان به استفاده از کارت سوخت شخصی و شایعه افزایش قیمت بنزین سبب شده تا صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌ها بوجود آید.

قلندرزاده ادامه داد: بنزین با قیمت و میزان مصوب اعلام شده در اختیار شهروندان قرار دارد و به هیچ عنوان عرضه بنزین کاهش پیدا نکرده است. امیدواریم تا چند روز گذشته این تلاطم کاهش یابد زیرا هر یک خودرو جز یک باک بنزین‌ نمی‌تواند  بزند پس از شهروندان  انتظار داریم با درایت کامل این شرایط را کنترل کنند.

منبع: تسنیم

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=31316

دیدگاه شما

آخرین اخبار