مسابقه «خودروهای برقی» در رسانه‌های اجتماعی
کد خبر: ۳۶۴۳۰ | تاریخ انتشار : ۲۵-۰۸-۱۴۰۲ - ۸:۱۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود و آشنایی جامعه با فناوری خودروهای تمام‌برقی و همچنین معرفی اقدامات و دستاوردهای خودروساز نخست کشور در این حوزه،به برگزاری یک مسابقه اینترنتی در رسانه‌های اجتماعی اقدام کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛روند تولید و عرضه خودروهای تمام‌برقی به بازارهای جهانی در سال‌های اخیر شتاب بیش‌تری گرفته است. در کشور ما نیز باوجود کافی نبودن زیرساخت‌ها برای عرضه و استفاده گسترده از این نوع وسایل نقلیه، تقاضا برای خودروهای برقی به‌ویژه در بخش خودروهای سواری رو به افزایش است. گروه صنعتی ایران‌خودرو بر پایه شناخت این نیاز و هم‌چنین روند کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی در وسایل نقلیه، فعالیت‌های قابل توجهی در بخش تحقیق، طراحی و ساخت خودروهای تمام‌برقی به انجام رسانده است که از جمله آن‌ها می‌توان به طراحی و ساخت نمونه دنا پلاس پلاگین‌هیبرید، رانا هیبرید، تارا تمام‌برقی و ری‌را تمام‌برقی اشاره کرد.
به منظور شناخت بیش‌تر هم‌وطنان نسبت به خودروهای الکتریکی و روند طراحی و تولید آن‌ها و نیز اقدامات و دستاوردهای این حوزه، گروه صنعتی ایران‌خودرو با انتشار کلیپی در فضای مجازی، مسابقه‌ای در این خصوص برگزار کرده است. شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند با استفاده از اطلاعات ارایه‌شده در کلیپ، به پرسش مسابقه پاسخ گفته و به قید قرعه، جوایزی از ایران‌خودرو دریافت کنند.
جوایز این مسابقه در روز جمعه ۲۶ آبان سال جاری و در روز پایانی نمایشگاه تحول صنعت خودرو که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است به برندگان منتخب اهدا خواهد شد. مهلت ارسال پاسخ‌ها، پایان روز پنج‌شنبه ۲۵ آبان اعلام شده است.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=36430

دیدگاه شما

آخرین اخبار