بیشترین تصادفات رانندگی در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
کد خبر: ۳۶۹۰۴ | تاریخ انتشار : ۰۴-۰۹-۱۴۰۲ - ۹:۴۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۲۶ درصد از تصادفات رانندگی شهری پایتخت در ساعت ۱۵ تا ۱۸ و ۲۴ درصد نیز از ۶ تا ۹ صبح رخ می‌دهد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ سرهنگ احسان مومنی روز شنبه اظهار کرد: با بررسی آمار تصادفات سال گذشته دریافتیم که حدود ۲۶ درصد از تصادفات در شهر تهران در ساعت خروج از ادارات که اوج ترافیک پایتخت است، حادثه می‌شود.

وی ادامه داد: در این ساعات مذکور بویژه در روزهای برفی و بارانی تصادفات ما بیشتر می‌شود و رانندگان باید در این زمان‌ها در محل کار خود مانده و سریع از محل کار خود خارج نشوند تا مدیریت شهری نسبت به رفع مشکلات اقدام کند ولی این افراد بیرون آمده اند و نتوانسته‌اند وسیله نقلیه خود را کنترل کرده و باعث تصادف شده‌اند.

سرهنگ مومنی افزود: همچنین ۲۴ درصد از وقوع تصادفات در ساعت ۶ صبح تا ۹ صبح بوده است یعنی دقیقا همان زمان‌هایی است که افراد قصد رفتن به محل کار خود را داشته‌اند و اگر هواشناسی اعلام می‌کند که بارندگی داریم رانندگان باید مدیریت زمانی داشته باشند و زودتر از منزل خارج شده و یا از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو استفاده کنند تا این تصادفات روی ندهد.

وی یادآور شد: بالاترین آمار تصادفات پارسال در بزرگراه آزادگان و سپس بزرگراه امام علی (ع) که شمالی به جنوبی رخ داده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت که بزرگراه امام رضا(ع) هم به خاطر ترددهای عرضی عابرین پیاده سومین معبر پر حادثه در سال گذشته بود.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=36904

دیدگاه شما

آخرین اخبار