ابطال کارت سوخت تاکسی‌های غیرفعال بوشهر
کد خبر: ۳۷۰۶۷ | تاریخ انتشار : ۰۶-۰۹-۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، کارت سوخت تاکسی‌های غیرفعال ابطال و به تاکسی‌های فعال در جابه‌جایی شهروندان خدمات کارواش رایگان ارائه می‌شود.

به گزارش ماشین نیوز ؛محمدرضا فرشیان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: برخی تاکسی‌ها با وجود دریافت مجوز و کارت سوخت ویژه تاکسی، خدماتی به شهروندان ارائه نمی‌دهند که به‌زودی در طرح ساماندهی حمل و نقل درون‌شهری، این تاکسی‌ها از چرخه خارج می‌شوند.

فرشیان در ادامه با اشاره به نیاز شهروندان به افزایش تعداد تاکسی‌های درون‌شهری بیان کرد: در همین راستا به خودروهای شخصی که داوطلب فعالیت در جابه‌جایی مسافران هستند فرصت داده‌ایم تا در اسرع وقت نسبت به دریافت مجوز تاکسی موقت اقدام کنند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون شرایطی فراهم شده تا تاکسی‌های فعال در جابه‌جایی شهروندان بتوانند علاوه بر استفاده از خدمات دندان‌پزشکی و دوگانه‌سوز کردن خودروها، به‌صورت هفتگی خدمات کارواش رایگان دریافت کنند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری افزود: با توجه به کمبود تاکسی‌ها در شهر بوشهر و همچنین مطالبه شهروندان، تلاش شده تا با اجرای برنامه‌های متنوع، زمینه برای رفع این کمبود و ارائه خدمات در راستای کسب رضایت همشهریان فراهم شود.

وی عنوان کرد: ارائه تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی درون شهری از برنامه‌های اولویت‌دار این سازمان است که تحقق آن شمار تاکسی‌های شهر را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=37067

دیدگاه شما

آخرین اخبار