پخش زنده رویدادهای نمایشگاه ارومیه توسط گروه بهمن
کد خبر: ۳۷۳۳۹ | تاریخ انتشار : ۱۰-۰۹-۱۴۰۲ - ۸:۱۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

گروه بهمن در زاهدان و ارومیه دو نمایشگاه همزمان برگزار می‌کند.

به گزارش ماشین نیوز ؛این رویدادها که از ششم آذر آغاز شده تا نهم آذر پایان می‌پذیرد. دو روز نخست این نمایشگاه‌ها با استقبال شهروندان زاهدان و ارومیه روبرو شد.
گروه بهمن جدیدترین محصول تجاری خود، بایک X9 را در ارومیه در معرض دید علاقمندان گذاشت. این کشنده با ۵۶۰ اسب بخار به عنوان بهترین کشنده سال ۲۰۲۳ کشور چین شناخته شد. به نظر می‌رسد نمایش این کشنده قدرتمند در ارومیه، با هدف معرفی محصولی با استانداردهای ترانزیت در کشورهای اروپایی انجام شده باشد. بهمن دیزل بنا دارد بایک X9 را به عنوان کشنده وارداتی خود عرضه و پشتیبانی کند.
بخشی از غرفه گروه بهمن در نمایشگاه ارومیه به محصولات شرکت BMCARS اختصاص یافته بود که مورد توجه شهروندان استان آذربایجان غربی قرار گرفت. هونگچی H5، بستیون T77 و E5 و خودرو تمام برقی E-QM5 محصولات وارداتی این برند است که در ارومیه نمایش داده شده است.
گروه بهمن به بهانه این رویداد محصولات خود را از طریق اینستاگرام به صورت آنلاین معرفی می‌کند تا تمامی مخاطبان بتوانند علاوه بر آشنایی با محصولات این گروه، از تحولات نمایشگاه خودرو ارومیه نیز کسب اطلاع کنند. علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از مشخصات آخرین محصولات گروه بهمن باخبر شوند.

زاهدان، سرزمین خورشید؛ میزبان محصولات بهمن
بهمن در نمایشگاه خودرو زاهدان با انواع خودروهای تجاری و سواری خود حضور پیدا کرده است. شهروندان زاهدان در دو روز ابتدایی این نمایشگاه از پیکاپ آفرود G9 استقبال کردند. خط تولید این آفرود از ابتدای مهرماه فعالیت خود را آغاز کرده است. گفتنی است دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیژ نیز به نمایشگاه زاهدان رفته است.
معرفی کامیون امپاور BD500 با هدف آشنایی تجاری سواران استان سیستان و بلوچستان با یک خودروی استاندارد ترانزیت بین‌المللی صورت گرفته است.

 

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=37339

دیدگاه شما

آخرین اخبار