نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور
کد خبر: ۴۴۸۴۵ | تاریخ انتشار : ۲۶-۰۱-۱۴۰۳ - ۷:۴۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش در استان‌های بوشهر و فارس آغاز خواهد شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: وزش باد شدید با سرعت لحظه‌ای ۳۲ نات و بیشینه ارتفاع امواج در مناطق ساحلی ۱ تا ۲.۵ متر و در مناطق دور از ساحل تا بیش از ۲.۵ متر همراه با رگبار باران و رعد و برق برای فردا دوشنبه (۲۷ فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در خلیج فارس و نواحی جنوبی استان بوشهر و برای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (۲۷ تا ۲۹ فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان پیش‌بینی می‌شود.

امروز یکشنبه (۲۶ فروردین) در شمال شرق و نوار شرقی کشور واقع در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و در بخش‌هایی از یزد، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و بعد از ظهر در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش رخ خواهد داد.

فردا دوشنبه (۲۷ فروردین) در برخی نقاط شمال غرب، شمال شرق، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش در استان‌های بوشهر و فارس آغاز خواهد شد.

طی امروز و فردا شهرکرد با کمینه ۱ و ۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۳۴ و ۳۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=44845

دیدگاه شما

آخرین اخبار