تفاهم‌نامه همکاری بین سایپا و تراکتورسازی تبریز
کد خبر: ۴۷۹ | تاریخ انتشار : ۲۲-۱۰-۱۴۰۰ - ۹:۳۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

با امضای تفاهم نامه همکاری بین گروه خودروسازی سایپا و شرکت تراکتورسازی تبریز، بخشی از توان فنی و مهندسی سایپا در کشور سوریه به تولید و مونتاژ ماشین‌آلات کشاورزی اختصاص خواهد یافت.

به گزارش ماشین نیوز ؛با امضای تفاهم نامه همکاری بین گروه خودروسازی سایپا و شرکت تراکتورسازی تبریز، بخشی از توان فنی و مهندسی سایپا در کشور سوریه به تولید و مونتاژ ماشین‌آلات کشاورزی اختصاص خواهد یافت.

این اقدام در راستای توسعه حجم صادرات غیرنفتی کشور به بازارهای منطقه صورت می‌گیرد و با اجرای آن شرکت تراکتورسازی تبریز این امکان را به دست می‌آورد تا محصولات خود را با استفاده از توان فنی مهندسی شرکت سیویکو در سوریه تولید و عرضه کند.

انتقال تکنولوژی، تولید و فروش محصولات تراکتورسازی ایران به صورت انحصاری در کشور سوریه با استفاده از امکانات و زیرساخت‌های شرکت سیویکو از جمله مفاد این تفاهم نامه است. همچنین انتقال بخشی از سهام سایپا در شرکت سیویکو به تراکتورسازی تبریز در حال بررسی و مذاکره است.

گفتنی است، شرکت سایپاسوریه با نام «سیویکو» در زمینی به مساحت ۵۵ هزار متر مربع در نزدیکی شهر حمص و شهرک صنعتی حسیا ایجاد و تولید و مونتاژ برخی محصولات گروه خودروسازی سایپا از سال ۱۳۸۶ تاکنون در آن انجام شده است.

برچسب ها:, , , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=479

دیدگاه شما

آخرین اخبار