دلایل شارژ نکردن موبایل در خودرو
کد خبر: ۴۸۵۶ | تاریخ انتشار : ۱۷-۰۲-۱۴۰۱ - ۹:۱۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سفر کردن یا گیر کردن در ترافیک باعث کم شدن باتری و در نهایت وادار راننده به شارژ گوشی بوسیله پورت USB در خودرو میکند. شارژ کردن موبایل در خودرو به هر دلیلی میتواند اشتباهی بزرگ باشد. چرا؟

به گزارش ماشین نیوز ؛پورت USB در وسیله نقلیه شما ، احتمالا برق کمتری را نسبت به گوشی ارائه می دهد. در نتیجه ، گوشی ممکن است در هنگام شارژ خاموش یا بدتر از آن ، به سختی شارژ شود. بسیاری از افراد احتمالا متوجه شده اند که در هنگام رفت و آمد ۳۰ تا ۶۰ از محل کار به منزل باتری موبایل ضعیف می شود.
موبایل شما می تواند نیروی زیادی را از باتری بگیرد ، به ویژه اگر از پورت فندک شارژر برای شارژ استفاده کنید. فندک شارژر میتواند تا ۱۰ آمپر را از باتری بگیرد. درحالیکه اکثر شارژر ها از یک تا سه آمپر مصرف می کنند.

آسیب رسیدن به گوشی با شارژر فندکی

یک شارژر خراب یا آسیب دیده میتواند نیروی نامتناسب با دستگاه را تولید کند که موجب موج های ناگهانی یا افزایش شدید جریان شود که می تواند باعث ایجاد حرارت بیش از حد ، آسیب به اجزای داخلی و در مواقع نادر ، خرابی دستگاه شود.

شارژ کردن گوشی در حالی که در جاده هستید میتواند باتری ماشین را خالی کند. این مسئله برای کسانی که خودروی نو یا باتری های سالم دارند ، مسئله ی بزرگی ایجاد نمی کند ، اما اگر مدل خودرو پایین است باید از شارژ کردن تلفن همراه بوسیله ماشین اجتناب کنید.

از همه مهم تر، استفاده از تلفن همراه در وسیله نقلیه در حال استفاده خطرناک است ، چراکه هرگاه چشم راننده به جای به غیر از جاده بیفتد و دست ها فرمان را رها کنند می تواند بسیار خطر آفرین باشد.

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=4856

دیدگاه شما

آخرین اخبار