عرضه اولین ماشین-دوچرخه برقی در سال ۲۰۲۲
کد خبر: ۵۷۸ | تاریخ انتشار : ۲۴-۱۰-۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

اولین ماشین-دوچرخه برقی ساخت نروژ به نام فریکار، اواخر امسال در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

به گزارش ماشین نیوز ؛ چندسالی است شرکت‌های بزرگ خودروسازی  با کمک نیروی برق در حال طراحی اتومبیل‌های الکتریکی هستند. در همین راستا یک شرکت حمل و نقل نروژی در حال توسعه اولین ماشین دوچرخه الکتریکی خودش است که پیش بینی می‌شود تا اواخر سال جاری میلادی محصول خود را به بازارهای جهانی عرضه کند.

شرکت پاد بیک (Podbike) در حال ساخت و تحویل اولین ماشین-دوچرخه برقی خود به نام فریکار است. انتظار می‌رود این ماشین الکتریکی چهار چرخ داشته باشد. شرکت پاد بیک پس از جذب ۳.۲ میلیون یورو (۳.۶۴ میلیون دلار) بودجه و پیش خرید‌های مشتریان خود در حال توسعه و طراحی خودرو‌های الکتریکی است.

ماشین دوچرخه برقی فریکار

براساس گزارش‌ها، فریکار محافظت در برابر شرایط آب و هوایی شدید و طراحی آیرودینامیکی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از این رو دوچرخه برقی همه کاره برای سواری در تابستان نیز عالی است. فریکار یک وسیله نقلیه تک سرنشین است، اگرچه یک صندلی اختیاری برای سرنشینان کودک می‌تواند جایگزین فضای بار ۱۶۰ لیتری آن شود.

دوچرخه الکتریکی جدید در حال حاضر  بیش از ۳ هزار و۴۰۰ پیش سفارش دارد. براساس گزارش‌ها، اولین تحویل در بازار داخلی این شرکت و تحویل‌های بعدی در سایر نقاط اروپا انجام خواهد شد. فریکار از نظر فنی به عنوان یک دوچرخه برقی در اروپا معرفی شده، به این معنی که می‌تواند در مسیر‌های دوچرخه سواری در ترافیک شهری حرکت کند. فریکار از طریق پدال‌های جلویی خود می‌تواند برای حرکت نیرو تولید کند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=578

دیدگاه شما

آخرین اخبار