ساعت اجرای طرح ترافیک تهران تغییر می‌کند؟
کد خبر: ۵۹۶۶ | تاریخ انتشار : ۰۳-۰۳-۱۴۰۱ - ۷:۱۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ معتقد است که در حال حاضر ساعت ۱۷ زمان مناسبی برای پایان طرح ترافیک در تهران است.

به گزارش ماشین نیوز ؛با شیوع کرونا در تهران، ساعت و نحوه اجرای طرح ترافیک دستخوش تغییرات بسیاری شده و حتی مدت‌ها نیز اجرای آن متوقف شد. با فروکش شدن کرونا در سال‌جاری نیز در نهایت ساعت پایان طرح ترافیک کاهش پیدا کرده و به ساعت ۱۷ رسید. زمانی که پیش‌بینی می‌شد در نیمه اول سال ساعت اجرای آن افزایش هم پیدا کند، اما تاکنون خبری از این افزایش ساعت نشده و طرح ترافیک تهران از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز شده و تا ۱۷ ادامه دارد.

سردار محمد حسین حمیدی، رییس پلیس راهور تهران بزرگ  درباره ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران و اینکه آیا پلیس موافق این ساعت است یا خیر؟ گفت:‌ فعلا برنامه‌ای برای تغییر ساعت طرح ترافیک وجود ندارد و پلیس هم موافق ساعت اعلام شده است.

وی درباره اینکه آیا با توجه به وضعیت ترافیک ساعت ۱۷ زمان مناسبی برای پایان طرح است، گفت: ما ضرورت نمی‌دانیم که این ساعت تغییر کند و نظراتمان را هم در این خصوص اعلام کرده‌ایم و اگر ضرورتی پیدا کند و نیاز به افزایش یا هرنوع تغییری در ساعات باشد، حتما آن را اعمال خواهیم کرد.

براساس اعلام شهرداری تهران در حال حاضر ساعت آغاز اجرای طرح ترافیک ۶:۳۰ صبح بوده و پایان آن نیز ساعت ۱۷ خواهد بود.همچنین ساکنان محدوده‌های ترافیکی می‌توانند تا قبل از ساعت ۹ از یک‌بار خروج رایگان و بعد از ساعت ۱۶ از یک‌بار ورود رایگان استفاده کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=5966

دیدگاه شما

آخرین اخبار