تیگو ۸ پرو، آنچه مشتری ایرانی از یک خودرو لوکس می خواهد
کد خبر: ۶۷۰۸ | تاریخ انتشار : ۱۸-۰۳-۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

در دنیای پیشرفته کنونی که هر روز نسل جدیدی از فناوری‌های پیچیده پا به عرصه می گذارد، عادات مصرف، انتظارات و نیازهای مصرف کنندگان دچار تغییرات اساسی شده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛در صنعت خودرو نیز فناوری دیگر به یک گیربکس پیشرفته و حجم موتور بالا خلاصه نمی­شود. خودروها به ابزارهای بزرگ هوشمندی تبدیل شده­اند که پیشرفته و ایمن بوده و آسایش خاطر خانواده­ها را فراهم می­آورند. قابلیت­هایی نظیر ترمز اضطراری، مسیریابی، سیستم­های خودران و استفاده از فناوری­های ارتباطی تاثیری شگرف بر تجربه استفاده از خودروها گذاشته است.

البته پر واضح است در ایران صنعت خودروسازی داخلی با معیارهای روز دنیا فاصله جدی داشته و تجربه مصرف­کنندگان عموما همان سبک قدیمی و سنتی است. سالهاست مشتریان ایرانی از استفاده از یک خودرو به­روز با امکانات مدرن محروم بوده­اند. اما در ماه­های اخیر شاهد عرضه محصولات جدیدی از خودروسازان خصوصی بوده­ایم که نویدبخش اتفاقاتی خوش بوده و جان تازه­ای به بخشی از بازار دمیده است. بی­شک منحصربه­فرد­ترین و مجهزترین خودرو جدید این روزهای بازار ایران، فونیکس تیگو۸ پرو است که می­تواند تجربه استفاده از یک خودرو مدرن را در بازار تشنه فعلی در اختیار مصرف کننده ایرانی قرار دهد.

مهم­ترین ارمغان تیگو۸ پرو را باید انبوهی از آپشن ها و امکانات به­روز دانست که برای اولین بار در یک خودرو مونتاژی در داخل ایران عرضه شده و حسی متمایز و لوکس را در اختیار مشتریان قرار می دهد. دو صفحه نمایش بزرگ که در کنار یکدیگر قرار گرفته و یک مالتی مدیای بزرگ ۲۴.۶ اینچی با رزولوشن بالا را پیش روی راننده و سرنشینان قرار می دهد، فناوری شارژر بی­سیم تلفن همراه و استفاده از سیستم های نوین همیار راننده (ADAS) هم مطمینا به مذاق دوستداران تکنولوژی بسیار خوش می­آید.

سیستم­های همیار راننده در تیگو۸ پرو عبارتند از:

  • رادار هشدار برخورد با مانع هنگام باز شدن درها (DOW)
  • رادار نقطه کور (BSD)
  • سیستم هشدار ترافیک جانبی (RCTA)
  • رادار هشدار برخورد بر اثر تغییر لاین (LCA)
  • رادار هشدار خروج از لاین (LDW)
  • رادار نگه داشتن خودرو در لاین (LKA)
  • سیستم کمکی در ترافیک (TJA)
  • سیستم کمکی کروز کنترل یکپارچه (ICA)
  • کروز کنترل تطبیقی (ACC)
  • رادار هشدار برخورد از جلو (FCW)
  • سیستم ترمز اضطراری خودکار (AEB)
  • رادار تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی (TSR)
  • سیستم کنترل هوشمند نور بالا (IHC)

تیگو ۸ پرو که به صورت هفت نفره در بازار ایران عرضه شده با ابعادی به طول ۴۷۲۲، عرض ۱۸۶۰ و ارتفاع ۱۷۴۵ و فاصله بین دو محور ۲۷۱۰ میلی‌متر در سگمنتی قرار می­گیرد که در بازار ایران بسیار پرطرفدار محسوب می­شود. البته همه می­دانیم که مشتریان در هر بازاری به واسطه تعدد استفاده از یک محصول یا نام تجاری خاص کم­کم به آن گرایش و علاقه (حتی جانبدارانه­ای) پیدا کرده و در قبال پذیرش و استفاده از محصولات جدیدتر از خود مقاومت نشان می­دهند. بنابراین جای تعجبی نیست مشتریانی که تجربه استفاده از محصولات لوکس دیگری را دارند در مورد تیگو ۸ پرو پرسش­هایی داشته باشند. به ویژه، با توجه به عرضه این خودرو در ایران با برند جدید فونیکس به مشتریانی برمی­خوریم که نیاز به تحقیق و مطالعه بیشتری در مورد این خودرو و کسب اطلاعات دقیق­تر از آن دارند.

اما کسب اطلاعات در مورد تیگو ۸ پرو اصلا دشوار نیست! با یک جستجوی کوتاه در اینترنت می­توان اطلاعات زیادی از استقبال و استفاده از این خودرو در بازارهای جهانی به دست آورد. کسب رتبه نخست ارزیابی رضایت مشتریان در رده خودروهای شاسی­بلند متوسط در چین و کسب جایزه پیشرفته­ترین شاسی­بلند سال ۲۰۲۲ در کشور عربستان در کنار استقبال و فروش بالای این خودرو از روسیه گرفته تا خاورمیانه و آمریکای جنوبی باعث می­شود جای تردیدی در مورد تیگو۸ پرو باقی نماند.

اما اگر اینها شما را قانع نمی کند، کافی است فرصتی پیدا کنید و گفتگویی با خریداران اولین محصول برند فونیکس در ایران داشته باشید؛ به ویژه کسانی که سال­های سال مشتریان محصولات برندهای شناخته شده­تری بوده­اند تا شما را قانع کنند نگاه­های کهنه خود را کنار گذاشته و آماده پذیرش محصولات جدید و با کیفیت باشید. آنچه مشتریان اولیه تیگو۸ پرو به آن اذعان دارند کیفیت متمایز قطعات و متریال استفاده شده در این خودرو است که با اولین نگاه و لمس نیز به خوبی پیداست و به لحاظ دقت در طراحی، امکانات ایمنی و رفاهی تعبیه­شده، دارا بودن توان و قدرت بالا و همینطور کیفیت رانندگی و آسایش سرنشینان با یک خودرو لوکس و مدرن روبرو هستیم که خلاء و نیاز موجود در بازار ایران برای محصولی تکنولوژی­محور با این سبک و سیاق را به خوبی پر می­کند.

البته افراد زیادی هم همچنان خودروهای شاسی­بلند را به واسطه قدرت بیشتر و کاربری بهتر می­پسندند. فونیکس تیگو۸ پرو نیز با فضای بزرگ داخل کابین، استفاده از پیشرانه ۱.۶ لیتری TGDI که در سال ۲۰۱۹ در میان ۱۰ پیشرانه برتر در کشور چین انتخاب شده و توان تولید ۱۹۷ اسب بخار قدرت را دارد، توانسته نیازهای مشتریان در بازارهای مختلف را به خوبی تامین کرده و لذت کامل سواری با یک شاسی­بلند را در اختیار مشتریانش قرار دهد.

اگر می خواهید در مورد تیگو۸ پرو بیشتر بدانید و با این خودرو لوکس و مدرن بیشتر آشنا شوید به وبسایت برند فونیکس به آدرس https://fownix.com/tiggo8-pro مراجعه نمایید.

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=6708

دیدگاه شما

آخرین اخبار