رونمایی از چند هواپیمای بدون سر نشین حمل بار
کد خبر: ۸۸۸۴ | تاریخ انتشار : ۲۸-۰۴-۱۴۰۱ - ۷:۲۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی

شرکت وینگ از پهپاد‌هایی رونمایی کرد که می‌توانند جابجایی بار های سنگینی را انجام دهند.

به گزارش ماشین نیوز ؛وینگ، شرکت تولید کننده هواپیما‌های بدون سرنشین که توسط آلفابت، مادر گوگل اداره می‌شود، از یک سری هواپیمای نمونه اولیه که برای حمل انواع محموله‌ها طراحی شده‌اند، رونمایی کرد. این شرکت پهپاد‌ها و هواپیما‌هایی که  برای جابجایی دارو‌ها و سایر بسته‌های کوچک در حومه شهر تولید می‌کند، دارای اجزای اساسی هستند.

شرکت Wing،  پهپادهایی با اندازه‌های مختلف از جمله یک پهپاد بزرگ‌ که می‌تواند تا ۷ پوند را حمل کند و یک پهپاد کوچک‌ که برای حمل دارو‌های تجویزی تا وزن ۰.۶ پوند طراحی شده را به نمایش گذاشت. پهپاد پرچمدار شرکت وینگ برای حمل محموله‌های حداکثر ۲.۵ پوندی  است. این شرکت می‌گوید، تا ۹۰ درصد از جابجایی‌های سطح شهر ها، بسته‌هایی با وزن ۵ پوند یا کمتر است. این فناوری عمدتاً بر روی آزمایش‌های مقیاس کوچک متمرکز شده که واکسن ها و کیسه های خون را به مکان‌های دوردست منتقل می‌کند. درآمریکا، تحویل هواپیما‌های بدون سرنشین به طور کلی به شهر‌های کوچکتر محدود شده است.

رونمایی از چند هواپیمای بدون سر نشین حمل بار

شرکت وینگ اولین خدمات تجاری خود را در ماه آوریل در شهر‌های حومه فریسکو و لیتل الم راه اندازی کرد. مدل عملیاتی پهپاد بدون سرنشین Wing، شامل پارک کردن کانتینر‌های کوچک حمل‌ونقل در کنار فروشگاه‌های شرکت‌کننده است تا به‌عنوان آویز‌های کوچکی عمل کنند که پهپاد‌های Wing در آنجا مستقر خواهند شد. این پهپاد ها پس از دریافت سفارشات آنلاین، کارمندان در هر فروشگاه، اقلام را به بیرون برده و در غالب بسته مقوایی به هواپیمای بدون سرنشین منتقل می‌کنند سپس تیم عملیات این شرکت پهپاد را از راه دور به خانه مشتریان هدایت می‌کند.

رونمایی از چند هواپیمای بدون سر نشین حمل بار

شرکت Wing امیدوار دارد با معرفی هواپیما‌هایی با اندازه‌های مختلف که بتواند بسته‌های کوچکتر یا بزرگتر را حمل کرده و خدمات تحویل کالا را گسترش دهد. وودورث مدیرعامل این شرکت گفت: هواپیما‌ها در یک نقطه، کارآمدترین کار را انجام می‌دهند. هواپیما‌های بزرگ وسیله‌های بزرگ و هواپیما‌های کوچک اقلام کوچک را حمل می‌کنند. این شرکت جدول زمانی معرفی این پهپاد‌های جدید را فاش نکرد و تاکید کرد که همه آن‌ها هنوز در مرحله نمونه اولیه هستند. الروی ایر روی پهپادی کار می‌کند که به اندازه یک هواپیمای کوچک است و می‌تواند تا ۷۰۰ پوند محموله را با برد ۳۰۰ مایل حمل کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=8884

دیدگاه شما

آخرین اخبار