توقیف موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی در غرب تهران
کد خبر: ۹۳۴۹ | تاریخ انتشار : ۰۴-۰۵-۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ عبدالرضا محمدی، در این باره اظهار کرد: تیم عملیات کلانتری “کن” حین گشت زنی درمحدوده کلانتری به یک دستگاه موتورسیکلت که با تردد بدون مجوز و ایجاد صداهای ناهنجار موجب سلب آسایش شهروندان شده بود برخورد کردند.

وی  با بیان اینکه ماموران جهت بررسی و برخورد با این عامل سلب آسایش شهروندان وارد عمل شدند عنوان کرد: راکب موتورسیکلت با مشاهده  ماموران با سرعت خیلی بالایی با حرکات نمایشی و سر و صدا نظم عمومی محورها را برهم زده و سعی در  متواری شدن را داشت که با اقتدار و عملیات هوشمندانه پلیس موتورسیکلت متواری، در یکی از خیابان ها متوقف و راکب آن دستگیر شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی قاچاق بوده و راکب از ارائه هرگونه مجوز قانونی عاجز ماند که موتورسیکلت به پارکینگ منتقل شد و کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۷ میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه با توقیف موتورسیکلت مذکور تعدادی از کسبه و شهروندان از حضور و برخورد پلیس با  مخل نظم و آسایش محله تشکر و قدردانی کردند، خاطر نشان کرد: متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=9349

دیدگاه شما

آخرین اخبار