دوچرخه الکتریکی Noordung با قابلیت کنترل آلودگی هوا
کد خبر: ۹۵۵۶ | تاریخ انتشار : ۰۸-۰۵-۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

اخیرا دوچرخه برقی Noordung در نمایشگاه Eurobike 2022 رونمایی شده است. این دوچرخه به حسگر‌های آلودگی هوا، بلندگو‌های متصل به بلوتوث و یک پاور بانک مجهز شده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛  دوچرخه Noordung می‌تواند با یک بار شارژ مسافت ۶۰ کیلومتر را طی کند. این دوچرخه از نظر بصری یک ماشین الکترونیکی شهری جذاب است که با Boombox (اسپیکر بلوتوثی) خود حدود ۲۰.۸ کیلوگرم وزن دارد.

حسگر‌های هوای به کار رفته در این دوچرخه، آلودگی هوا را در حین حرکت ردیابی می‌کند. درون Boombox دوچرخه چهار بلندگوی با کیفیت وجود دارد که از بلوتوث پشتیبانی می‌کنند. Noordung به یک هاب موتور برقی و باتری ۳۰۰ وات ساعتی مجهز شده است و در عرض سه ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. Boombox این دوچرخه قابل جداشدن است و می‌تواند به عنوان پاوربانک برای شارژ دستگاه‌های دیگر عمل کند.

  دوچرخه

برنامه تلفن همراه Noordung اطلاعات سواری و وضعیت آلودگی هوا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند با استفاده از اطلاعات دریافت شده، از مسیر‌هایی با آلودگی کمتر و سالم‌تر عبور کنند. این دوچرخه به یک قفل الکتریکی و پایه گوشی هوشمند نیز مجهز شده است. دوچرخه الکتریکی Noordung با طراحی منحصر به فرد ارائه می‌شود و بدنه آن از مواد درجه یک یعنی فیبر کربن ساخته شده است.کاربران می‌توانند دوچرخه را با استفاده از یک دکمه به راحتی کنترل کنند. اپلیکیشن Noordung با دستگاه‌های اندرویدی و iOS سازگار است. این دوچرخه در حال حاضر بصورت پیش سفارش ارائه می‌شود و حدود ۷۱۰۵ دلار قیمت دارد.

منبع: فرارو

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=9556

دیدگاه شما

آخرین اخبار