قوی‌ترین شاسی بلند لوکس جهان /تصاویر
کد خبر: ۹۷۷ | تاریخ انتشار : ۰۴-۱۱-۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سومین نسخه از خودروی DBX استون مارتین در یک تیزر، به شکل تصویری سایه دار به نمایش درآمد.

به گزارش ماشین نیوز ؛استون مارتین در آستانه معرفی نسخه جدیدتر DBX است که ظاهراً DBX S نامیده می‌شود و از سال گذشته چندین نمونه اولیه از آن مشاهده شده است.

 این خودروساز اولین تیزر این ماشین را هفته گذشته منتشر کرد که با ادعای جسورانه‌ای مبنی بر اینکه “قوی‌ترین شاسی بلند لوکس جهان است” ارائه شد. اکنون، سومین نسخه از خودروی DBX استون مارتین در تیزر دیگری که توسط این خودروساز در فضای مجازی منتشر شده، به نمایش درآمده است. البته این تیزر به شکل تصویری سایه دار، این شاسی بلند استون مارتین را نشان داده است.

خودروی DBX S استون مارتین

بر اساس تیزر، در حالی که اسپلیتر جلو نسخه DBX S به طور قابل توجهی بزرگ است، به نظر می‌رسد این خودرو یک دیفیوزر بزرگ نیز در سپر عقب خود خواهد داشت.

نقطه قوت خودروی DBX S، باید پیشرانه آن باشد، چون قدرتمندترین شاسی بلند لوکس جهان بودن به این معنی است که این خودرو باید از پورشه کاین توربو GT با ۶۳۱ اسب بخار قدرت و لامبورگینی اوروس ۶۴۱ اسب بخاری پیشی بگیرد.

خودروی DBX S

گفته می‌شود استون مارتین در تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۲ از این خودرو رونمایی خواهد کرد. خودروی DBX استاندارد بسیار پرفروش بود و این مدل احتمالا آن را جا خواهد گذاشت.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=977

دیدگاه شما

آخرین اخبار