فوت ۳ نفر براثر انفجار تانکر سوخت در سنندج
کد خبر: ۲۸۶ | تاریخ انتشار : ۱۹-۱۰-۱۴۰۰ - ۷:۵۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، تعداد جان باختگان ناشی از انفجار تانکر حامل سوخت در حسین آباد سنندج به سه نفر رسیده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛محمد فلاحی شامگاه شنبه اظهار داشت: این حادثه متاسفانه منجر به جانباختن سه تن و مصدومیت و سوختگی ۶ تن شده است و مصدومان برای مداوا به مراکز درمانی سنندج منتقل شدند.

وی با بیان اینکه بر اثر این انفجار به ۲۵ منزل مسکونی نیز خسارت وارد شده است، افزود: ساکنان این واحدهای مسکونی در جای امنی به طور موقت اسکان داده شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان یادآور شد: بعد از وقوع حادثه، ۹ تیم عملیاتی، هفت دستگاه آمبولانس و ۲ خودروی نجات هلال احمر به همراه ٢ دستگاه خودروی کمک دار آتش نشانی در محل حضور یافتند و اقدام به امدادرسانی کردند.

فلاحی با اشاره به اینکه گاز محلات نزدیک به حادثه به دلیل جلوگیری از وقوق انفجار قطع شده است، ادامه داد: پس از نشت یابی و اطمینان از رفع خطر، گاز این محلات وصل خواهد شد.

رییس پلیس راه استان کردستان هم در این رابطه گفت: در پی وقوع سانحه رانندگی یک دستگاه تانکر حامل سوخت در محور (دهگلان _حسین آباد) بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عیسی گوهری با بیان اینکه تیم ویژه پلیس راه وقوع این سانحه رانندگی را بررسی کرد، افزود: کارشناسان علت وقوع این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه توسط راننده ناشی از بی احتیاطی او و تخطی از سرعت مطمئنه  اعلام کردند.

شهر حسین آباد در ۴۵ کیلومتری شمال سنندج واقع شده است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=286

دیدگاه شما

آخرین اخبار