رانندگان تاکسی حرفه‌ای می‌شوند
کد خبر: ۴۱۴۸ | تاریخ انتشار : ۲۸-۰۱-۱۴۰۱ - ۹:۰۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

نخستین دوره آموزشی و آزمون متقاضیان بدو ورود تاکسیرانی سال ۱۴۰۱، با حضور بیش از ۸۰ نفر شرکت کننده در معاونت فرهنگی و آموزشی سازمان برگزار شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛این دوره ها با هدف افزایش سطح کیفی و کمی خدمات رسانی به شهروندان، همچنین ارتقاء هویت، شأن و منزلت حرفه ای تاکسیران ها ویژه افراد متقاضی ورود به ناوگان تاکسیرانی ،تاکسیرانانی که در ناوگان فعال اما کارنامه هوشمند آنان بیش از شش ماه غیر فعال شده و همچنین افرادی که تاکنون نسبت به دریافت کارنامه هوشمند خود اقدام نکرده اند، برگزار می شود.
همچنین آشنایی با سازمان تاکسیرانی و آیین نامه های رفتاری و انضباطی تاکسیرانان، شهرشناسی و گردشگری شهری، اخلاق حرفه ای، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، آشنایی با فرهنگ اقوام و ملل، امنیت فردی و اجتماعی، بهداشت فردی و اجتماعی محیط کار از جمله عناوین در نظر گرفته شده برای این دوره هاست.
آشنایی با قوانین و مقررات حقوقی با تاکید بر حقوق شهروندی، آشنایی با معارف و احکام اسلامی، مشتری مداری و مهارت های ارتباطی، آشنایی با تجهیزات هوشمند حمل و نقلی و سامانه های مجازی حمل و نقلی، سیستم های پرداخت الکترونیکی، اطفاء حریق، ایمنی و امداد و نجات و سرویس و نگهداری خودرو ، از دیگر دوره هایی است که برای این منظور در نظر گرفته شده است.
ثبت نام این دوره ها ، شنبه تا چهارشنبه هر هفته انجام و آزمون پایان دوره نیز روزهای یکشنبه در ساختمان معاونت فرهنگی و آموزش سازمان تاکسیرانی به نشانی بزرگراه اشرفی اصفهانی ، ابتدای بزرگراه جلال آل احمد، برگزار می شود.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=4148

دیدگاه شما

آخرین اخبار