تعهد شرکت اسنا به صنعت حمل و نقل شهری
کد خبر: ۴۷۴۲ | تاریخ انتشار : ۱۱-۰۲-۱۴۰۱ - ۷:۰۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

امید بی نظیر قائم مقام مدیرعامل شرکت خودروسازی اسنا گفت: در بحث خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی شرکت اسنا همواره متعهد به تامین و استفاده از قطعات استاندارد و با کیفیت بوده تا در روند حمل و نقل شهری اختلالی ایجاد نشود.

به گزارش ماشین نیوز ؛مهندس بی نظیر در مورد فعالیت های شرکت خودروسازی اسنا در حوزه تولید اتوبوس های برقی و الکتریکی گفت: با توجه به آلایندگی و آلودگی هوا در کشور بحث تولید و استفاده از اتوبوس های الکتریکی موضوع داغ این روزها در جامعه است، در همین رابطه شرکت اسنا نیز تلاش داشته است تا در ایجاد تغییر در حمل و نقل عمومی کشور جزء اولین ها باشد.
قائم مقام شرکت خودروسازی اسنا در ادامه افزود: درآینده بسیار نزدیک محصولات برقی و الکتریکی شرکت معرفی و عرضه خواهد شد تا هم وطنان بتوانند با همکاری شهرداری تهران و مجموعه های دولتی از نمونه های جدید اتوبوس های برقی برخوردار شوند.
بی نظیر با توجه به مطرح شدن واردات اتوبوس های دسته دوم توسط شهرداری تهران خاطر نشان کرد: بطور کل تمام خودروهای تولیدی در کشور باید استانداردهای ۸۵ گانه را رعایت کنند و تا کنون هیچ اطلاعی در دسترس نیست که آیا اتوبوس های دسته دومی که قرار است وارد کشور شوند مطابق این استانداردها هستند یا خیر؟
قائم مقام شرکت اسنا تاکید کرد: ما در دنیا شاهد چنین رخدادی نبوده ایم که دولتی اتوبوس هایی که توانایی و کارکرد مفید در بخش حمل و نقل شهری را داشته باشند به کشور دیگر صادر شوند در نتیجه احتمال آنکه اتوبوس های وارداتی دارای استاندارد و ایمنی مطلوب باشند ضعیف است.
مهندس بی نظیر در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و نقش شرکت اسنا گفت: مذاکراتی با تاکسیرانی در زمینه بازسازی و یا نوسازی ون ها انجام شده که هنوز نتیجه آن مشخص نیست.
وی همچنین در مورد خدمات پس از فروش در شرکت اسنا گفت: رانندگان ون های تولیدی در دوره وارداتی به اسنایدک مراجعه می کردند اما با اتمام این دوره در حال حاضر تعمیرگاه های سطح شهر به این ون ها خدمات ارائه می کنند، این مقام مسئول اسنا همچنین از استمرار ارتباط با شرکت های معتبر اروپایی برای تامین قطعات علی رغم مشکلات تحریم ها خبر داد

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=4742

دیدگاه شما

آخرین اخبار