فراخوان حدود ۱۳۰ هزار خودروی تسلا
کد خبر: ۵۲۰۶ | تاریخ انتشار : ۲۲-۰۲-۱۴۰۱ - ۹:۰۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

شرکت تسلا حدود ۱۳۰ هزار خودروی خود را به دلیل مشکل در صفحه نمایشگر فراخواند.

به گزارش ماشین نیوز ؛تسلا ۱۲۹ هزارو ۹۶۰ خودروی الکتریکی خود را در آمریکا به دلیل مشکلی در صفحه لمسی که منجر به داغ شدن بیش از حد دستگاه یا از دست دادن تصویر می‌شود را فراخواند.

  این مشکل ایمنی در صفحه نمایشگر خودروی تسلا منجر می‌شود کاربران به راحتی نتوانند از دوربین عقب استفاده کرده و در مواقع ضروری ماشین خود را پارک کرده یا به سمت عقب حرکت دهند. توسعه دهندگان تسلا اعلام کردند که از هیچ تصادف، جراحت یا مرگ مرتبط با این موضوع اطلاعی ندارند.

گفته شده خودرو‌های سدان‌ مدل S و شاسی‌بلند‌های مدل X از سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲، به همراه خودرو‌های مدل ۳ و مدل Y ۲۰۲۲ که دارای سیستم‌افزار خاصی هستند دچار این مشکل شدند. البته مشکل پیش آمده با یک به روز رسانی حل می‌شود.

خودروی تسلا

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها در اسناد منتشر شده در روز سه شنبه اعلام کرد که واحد پردازش مرکزی دستگاه‌های آسیب دیده ممکن است پس از فرآیند شارژ سریع به اندازه کافی خنک نشود. این می‌تواند منجر به نمایش رفتار غیرمنتظره‌ای مانند عملکرد کندتر از حد معمول یا از دست دادن تصویر شود.

افراد آسیب دیده در اوایل جولای ۲۰۲۲ یک نامه اعلان دریافت خواهند کرد، اگرچه احتمال زیادی وجود دارد که وسایل نقلیه آسیب دیده تا آن زمان به روز رسانی هوایی را دریافت کردند.

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=5206

دیدگاه شما

آخرین اخبار