به روزرسانی نرم افزار داشبورد خودروی اپل
کد خبر: ۶۷۸۶ | تاریخ انتشار : ۱۹-۰۳-۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

نرم افزار داشبورد خودروی اپل در مقایسه با سری قبلی خود به نمایشگرهای اطلاعات سرگرمی خودرو مجهز شده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛به تازگی، شرکت اپل در مورد نحوه استفاده از iPad برای همکاری در ارائه‌های تجاری و اینکه چگونه نرم افزار به نمایش مصرف سوخت روی داشبورد خودرو‌ها کمک می‌کند، صحبت کرد.

 اپل با نمایش داشبورد جدید خودرویی می‌تواند داده‌های ابزار‌های اصلی مانند سرعت، سطح سوخت و مسافت پیموده شده بنزین را نمایش دهد. اپل گفت که در حال مذاکره با خودروسازانی مانند فورد موتور (F.N)، نیسان (۷۲۰۱.T)، مرسدس بنز (MBGn.DE) و هوندا (۷۲۶۷.T) است.  البته خودرو‌هایی که دارای این نرم افزار هستند هنوز مشخص نشده‌اند.

نرم افزار داشبورد خودروی اپل

براساس گزارش‌ها، این نرم افزار نسبت به نسخه‌های قبلی که به نمایشگر‌های اطلاعات سرگرمی خودرو برای پخش موسیقی و نمایش نقشه‌ها محدود می‌شد، به روزرسانی شده و به سیستم‌های اصلی رانندگی متصل می‌شود. نرم افزار خودروی اپل از سال ۲۰۱۴ در وسایل نقلیه همچون چند موتور سیکلت برای کاربران در دسترس بود.

گفته شده که Polestar، سازنده خودرو‌های برقی ممتاز در حال نصب نسخه فعلی Apple CarPlay در خودرو‌های Polestar ۲ خود است. کدام دسته از این نوع خودروها مجهز به نسخه جدید برنامه مذکور می‌شوند.

نرم افزار داشبورد  اپل

آیپد اپل نیز اصلاحاتی را دریافت کرد تا کاربران بتوانند با برنامه‌ها و نمایشگر‌های متعدد به راحتی با یکدیگر همکاری کنند. این شرکت همچنین برنامه‌ای به نام Freeform را پیش‌نمایش کرد که به عنوان یک تخته سفید مجازی عمل می‌کند و کاربران می‌توانند با ضربه زدن بر روی آن در جلسات ویدئویی شرکت کرده و از طریق سرویس FaceTime اپل، ایده‌های خود را در جلسات ویدیویی به اشتراک بگذارند.

گفتنی است که اپل فناوری جدیدی به نام Passkeys را برای جایگزینی رمز عبور در وب سایت‌ها معرفی کرد. Passkey‌ها از رمز‌های عبور سنتی، ایمن‌تر هستند، زیرا Passkey‌ها هرگز در یک وب سرور ذخیره نمی‌شوند. این شرکت گفت که در تلاش است تا امکان استفاده از Passkeys را در دستگاه‌های غیر اپل نیز فراهم کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=6786

دیدگاه شما

آخرین اخبار