کشف ۶۶ هزار لیتر سوخت قاچاق
کد خبر: ۱۰۷۶۹ | تاریخ انتشار : ۳۰-۰۵-۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از شناسایی کارگاه تغلیظ سوخت و کشف ۶۶ هزار لیتر نفت و گازوئیل قاچاق در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ هدایت بهرامی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی فرآورد‌های نفتی قاچاق و تغلیط آن در کارگاهی در محدوده “کهریزک” بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان و کشف سوخت قاچاق در دستور کارماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه و پلیسی و اطمینان از صحت و سقم موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این کارگاه ۵ کانتینر ۲۰ فوت و ۴ مخزن بزرگ و یک تانکر تغلیظ (بویلر) کشف و مشخص شد متهم یک مخزن استخر برای عملیات خنک سازی تغلیظ سوخت در کارگاه تعبیه کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه تصریح کرد: در بازدید از این مکان ۶۶ هزار لیتر گازوئیل و نفت قاچاق، کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: پرونده مقدماتی تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=10769

دیدگاه شما

آخرین اخبار