ادامه بررسی لایحه اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو
کد خبر: ۱۵۹۴۵ | تاریخ انتشار : ۲۴-۰۸-۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود به ادامه بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب ۱۴۰۱ خواهند پرداخت.

به گزارش ماشین نیوز ؛ جلسه علنی نوبت دوم امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی لحظاتی قبل به ریاست عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس آغاز شد.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب ۱۴۰۱ ، ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی، بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد، بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح مردمی سازی حکمرانی، بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح اصلاح تبصره(۴) بند(۳) ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی، بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح استفساریه بند (۳) ماده (۴۸) قانون حمایت خانواده در دستور کار جلسه علنی نمایندگان قرار دارد.

گفتنی است با تصمیم هیات رئیسه مجلس و موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته جاری به منظور رسیدگی به دستورهای عقب افتاده در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود.

نمایندگان در جلسه علنی نوبت صبح امروز به بررسی سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اقدامات صورت گرفته برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و همچنین گزارش کمیسیون بهداشت در خصوص روند اجرای طرح دارویار و علل کمبود دارو در سطح کشور پرداختند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=15945

دیدگاه شما

آخرین اخبار