اعتراض رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد به نرخ کرایه
کد خبر: ۲۲۲۸۰ | تاریخ انتشار : ۰۹-۱۲-۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران از اعتراض و عدم ارائه خدمات توسط تاکسیرانان فرودگاه مهرآباد به نرخ کرایه‌های ویژه فرودگاه خبر داد.

به گزارش دنیای خبر، میثم مظفر در یکصد و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری خطاب به سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران، گفت: عدم گفت‌وگو و تعامل مدیران سازمان با تاکسیرانان در تجربه‌های قبلی نیز نشان داده چالش‌های زیادی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: این عدم گفت‌وگو موجب کاهش آستانه تحمل رانندگان خواهد شد. امروز صبح نیز در فرودگاه مهرآباد تاکسیرانان نسبت به نرخ کرایه‌ها اعتراض داشتند و بر همین اساس از ارائه خدمات سر باز زدند؛ این در حالیست که اگر روز گذشته مدیران سازمان تاکسیرانی در این محل حضور پیدا می‌کردند و با رانندگان گفت‌وگو می‌کردند، چنین اتفاقی رخ نمی‌داد.

مظفر تاکید کرد: شهرداری تهران ظرف روزهای آینده لایحه نرخ کرایه حمل و نقل عمومی را برای سال آینده به شورا تقدیم خواهد کرد اما اگر روز گذشته مدیران سازمان با رانندگان گفت‌وگو می‌کردند چنین اتفاقی رخ نمی‌داد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تذکرات مکرر خود در خصوص لزوم انعقاد قرارداد برای مدارس استثنایی در حوزه حمل و نقل، گفت: با وجود تذکرات مکرر قرارداد مدارس استثنایی منعقد نشده و پرداخت‌ها با دستور معاونت حمل و نقل ترافیک انجام می‌شود. امیدواریم موضوع به انعقاد قرارداد منجر شود تا ذینفعان یک ثبات روانی داشته باشند و سازمان تاکسیرانی نیز باید موضوع را به شکل صحیح خود حل و فصل کند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=22280

دیدگاه شما

آخرین اخبار