برنامه ریزی برای تولید موتورسیکلت برقی
کد خبر: ۲۳۷۲۷ | تاریخ انتشار : ۱۶-۰۱-۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

وزیر صمت گفت: وظیفه وزارت صمت است که در حوزه توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری همکاری‌های لازم را انجام دهد تا این اتفاق به بهترین شکل رقم بخورد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین تفاهم نامه میان شهرداری تهران و وزارت متبوعش با بیان اینکه نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی از ضرورت‌های شهر تهران است، گفت: در زمینه توسعه و نوسازی ناوگان کامیون، کامیونت و اتوبوس، در سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۱ هزار و سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۴ هزار عدد تولید شد. امسال هم قرار است این تعداد به ۵۰ هزار عدد برسد که بیانگر رشد خوب در این حوزه است.

وی در ادامه تاکید کرد: وظیفه وزارت صمت است که در حوزه توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری همکاری‌های لازم را انجام دهد تا این اتفاق به بهترین شکل رقم بخورد.

وزیر صمت با تاکید بر حمایت و کمک وزارت صمت در این حوزه تصریح کرد: وزارت صمت از یکسو با تولید کنندگان همکاری می‌کند تا به تعهدات‌شان عمل کرده و از سوی دیگر در صورت تاخیر، با ابرازهای موجود، آنها را کنترل خواهیم کرد تا موضوع با سرعت و قوت بالایی انجام شود.ز

وی با اشاره به اینکه تولید و استفاده از موتورسیکلت برقی به دلیل عدم آلودگی صوتی و آلودگی هوا کار ویژه ای محسوب می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی لازم برای سازوکارهای فنی، مالی و مدل کسب و کار تولید موتورسیکلت برقی صورت گرفته است.

فاطمی‌امین در پایان خاطرنشان کرد: نوسازی و توسعه تاکسی، اتوبوس و … به تدریج برای مردم ملموس می‌شود، اما تولید، نوسازی و توسعه موتورسیکلت برقی، خبر خوبی برای شهروندان تهران خواهد بود.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=23727

دیدگاه شما

آخرین اخبار