تویوتا در چین چه کرد؟
کد خبر: ۲۴۶۹۶ | تاریخ انتشار : ۰۳-۰۲-۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل تویوتا موتور با توجه به ارزیابی دقیق کار این خودروساز ژاپنی در چین گفت که با افزایش رقابت در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان، باید سریع‌تر حرکت کند.

به گزارش ماشین نیوز ؛تویوتا در چین تحت فشار برندهای محلی مانند بی‌وای‌دی است که برای ورود به بازار رو به رشد این کشوردر خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی تلاش کرده‌اند.

کوجی ساتو، مدیرعامل تویوتا گفت: ما باید سرعت و تلاش را افزایش دهیم تا بتوانیم انتظارات مشتریان را در بازار چین برآورده کنیم. من معتقدم با توجه به ثرگذاری نمایشگاه شانگهای، چین به بازاری پیشرفته برای خودروهای برقی تبدیل خواهد شد.

بزرگ‌ترین خودروساز جهان از نظر فروش در نمایشگاه شانگهای دو خودروی برقی جدید را ارائه کرد. همچنین، در این ماه ۱۰ مدل جدید با باتری راه‌اندازی و یک واحد تخصصی برای تمرکز بر نسل بعدی خودروهای برقی ایجاد خواهد کرد، زیرا به دنبال افزایش نفوذ در خودروهای برقی است.

بر اساس گزارش رویترز، تویوتا قصد دارد سالانه ۱.۵ میلیون خودروی برقی را در سال ۲۰۲۶ به فروش برساند. البته در سال گذشته ۲۴ هزار و ۴۶۶ خودروی برقی در سراسر جهان به فروش رساند که لکسوس را شامل می‌شود که ۰.۲۵ درصد از فروش جهانی ۹.۵ میلیون دستگاه را به خود اختصاص داده است.

برچسب ها:, , , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=24696

دیدگاه شما

آخرین اخبار