کندوان از نهم تا ۲۶ اردیبهشت مقطعی مسدود می‌شود
کد خبر: ۲۵۰۰۰ | تاریخ انتشار : ۰۷-۰۲-۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

فرمانده پلیس راه کندوان از انسداد این محور پرتردد کشور در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از تاریخ نهم تا ۲۶ اردی بهشت ماه خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرگرد محمد احمدی افزود: طرح انسداد محور ارتباطی کندوان از هشت صبح تا ۱۷ عصر روزهای یادشده اجرا می شود.

وی عملیات اجرای احداث، تعمیر و مرمت دیوار و ابنیه فنی جاده را علت انسداد این جاده کوهستانی اعلام کرد.

وی اظهارداشت: کاربران جاده ای طی این مدت می تواند از محورهای جایگزین استان مازندران هراز و سوادکوه تردد کنند.

فرمانده پلیس راه کندوان در خصوص وضعیت ترافیکی اکنون محور خاطرنشان کرد: در زمان حاضر ترافیک محور کندوان عادی و روان بوده و حوادث خاصی اعم از تصادف و ریزش سنگ از ارتفاعات گزارش نشده است.

سرگرد احمدی تصریح کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

محور کرج – چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج – چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

منبع: ایرنا

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=25000

دیدگاه شما

آخرین اخبار