عرضه تیگو ۸ پرو ای پلاس با ۸ سال گارانتی باطری
کد خبر: ۲۹۳۱۷ | تاریخ انتشار : ۲۰-۰۴-۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیر بازاریابی برند فونیکس گفت: تیگو ۸ پرو ای پلاس با ۷ سال گارانتی یا ۲۰۰ هزار کیلومتر به بازار عرضه می شود، همچنین گارانتی باطری این خودرو ۸ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر خواهد بود.

به گزارش ماشین نیوز ؛حامد رحمانی، با اعلام این خبر در مراسم رونمایی رسمی از تیگو ۸ پرو ای پلاس، اظهار داشت: تیگو ۸ پرو e پلاس از نمای جلو و عقب شبیه ترکیبی از تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرومکس است و مهمترین تغییر در این خودرو در نمای داخل به اضافه شدن کلیدهای نسخه ای. وی در کنسول وسط باز می گردد.
وی با بیان اینکه تیگو ۸ ای پلاس، دارای دو موتور برقی است که نیروی محرکه را به چرخ های جلو منتقل می کند، اضافه کرد: با روشن کردن کلید اچ ای وی، موتور بنزینی نیز در این خودرو به مدار وارد می شود تا شاهد حداکثر توان خروجی باشیم.
مدیر بازاریابی برند فونیکس، از سه مدل رانندگی نرمال، اکو و اسپرت در خودرو تیگو ۸ پرو ای پلاس خبر داد و افزود: این خودرو در شرایط استفاده از دو موتور برقی و یک موتور بنزینی، ۳۲۶ اسب بخار قدرت با گشتاور ۵۱۰ نیومن متر خروجی برای راننده به ارمغان می آورد.
رحمانی تیگو ۸ پرو ای پلاس را پرقدرت تربن کراس اور کشور دانست و متذکر شد: شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو در زمان حرکت با هر سه موتور ۷.۶ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو با توجه به دغدغه های محیط زیست ۱.۵۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و مصرف سوخت در زمان فعالیت موتور بنزینی نیز ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد.
به گفته وی، تیگو ۸ پرو ای پلاس با باک پر و فول شارژ نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر پیمایش دارد.

 رحمانی از تجهیز این خودرو به سیستم گیربکس دی اچ دی که برای خودروهای هیبریدی توسعه داده شده است خبر داد که قابلیت مدیریت گشتاور سه موتور را به صورت هوشمند فراهم می کند.
مدیر بازاریابی برند فونیکس اظهار کرد: ۹ حالت کارکرد موتورهای برقی و بنزینی را در تیگو ۸ پرو ای پلاس شاهد هستیم تا بهترین خروجی به چرخ های جلو منتقل شود. همچنین این خودرو دارای ۵ حالت بازیابی انرژی و شارژ باطری خودرو است.
وی با بیان که باطری خودرو ظرف سه ساعت با برق شهری شارژ می شود، خاطرنشان کرد: باطری خودرو در کف ماشین تعبیه شده است و در زمان فول شارژ قابلیت پیمایش تا ۷۵ کیلومتر فراهم است.

یادآور می شود که تیگو ۸ پرو ای پلاس یکشنبه و با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت مدیران خودرو، نمایندگان این شرکت و اصحاب رسانه در هتل اسپیناس پالاس تهران رونمایی و معرفی شد.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=29317

دیدگاه شما

آخرین اخبار