بازرسی ویژه از جایگاه های سوخت تهران
کد خبر: ۳۰۵۷ | تاریخ انتشار : ۲۵-۱۲-۱۴۰۰ - ۷:۵۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره به فعالیت ۳۳۰ جایگاه سوخت مایع و ۲۴۰ تجهیز گاز طبیعی فشرده در استان تهران افزود: در ایام نوروز، از کلیه ی جایگاه های سوخت در سطح استان تهران، بازرسی ویژه به عمل خواهد آمد.

به گزارش ماشین نیوز ؛عباس نوری با اشاره به بازرسی ها و آزمون های انجام شده اظهار داشت:بیش از ۹۹درصد از این تجهیزات، منطبق با استاندارد بوده‌است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری، ۱۶هزار مورد بازرسی و آزمون از نازل‌های سوخت مایع و ۷۸۰ فقره آزمون از دیسپنسرهای (ناظر هزینه ) سوخت گاز طبیعی در استان انجام شده‌است.

نوری ادامه داد: در جریان اجرای طرح عیدانه ویژه سازمان ملی استاندارد ایران، بازرسان استاندارد از ۱۵ اسفندماه به مدت یک ماه، نازل‌های بنزین، گازوئیل و دیسپنسر گازفشرده(CNG)، بصورت ویژه بازرسی  می‌شوند.

وی در خصوص آزمون نازل‌های سوخت مایع یادآورشد: مطابق قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، کلیه نازل‌های سوخت مایع، سالانه دوبار توسط شرکت‌ها و آزمایشگاه‌های تایید صلاحیت‌شده، باید آزمون شود؛ که در استان تهران با همکاری شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی، چهار مرتبه در سال، صحت عملکرد این نازل‌ها آزمون می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: همچنین صحت عملکرد دیسپنسرها و کلیه تجهیزات جایگاه‌های عرضه گاز فشرده از جمله مخازن گاز جایگاه‌ها سالی یکبار آزمون و بازرسی می‌شوند و قرار است در این ایام نوروز بصورت خارج از روال، مجدد بازرسی شوند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3057

دیدگاه شما

آخرین اخبار