آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا
کد خبر: ۳۰۸۷ | تاریخ انتشار : ۲۵-۱۲-۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا از امروز آغاز شد و تا ۱۴ فروردین سال آینده، به مسافران نوروزی خدمات مورد نیاز ارایه می شود.

به گزارش ماشین نیوز ؛در طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا، بیش از هزار و ۷۰۰ مرکز خدماتی حوزه خدمات پس از فروش سایپا آمادگی کامل دارند تا به مسافران نوروزی خدمت ارایه کنند؛ همچنین بیش از ۵ هزار نفر از پرسنل شبکه خدمات پس از فروش آماده خدمت رسانی به مشتریان گروه سایپا و سایر خودروها هستند.

در طرح یاد شده بیش از ۹۴۰ نمایندگی، واحد سیار و ثابت امدادی به صورت کشیک به مسافران نوروزی خدمت ارایه می کنند تا مسافران با خیال راحت در جاده و خیابان های کشور تردد کنند. بدین جهت متقاضیان دریافت خدمت، می توانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ که به صورت شبانه روزی فعال است، تماس بگیرند.

در این میان گروه خودروسازی سایپا در راستای رفاه حال مردم و مسافران در ایام نوروز ارایه خدمات در محل هم دارد، برای دریافت این خدمت شماره ۸۴۴۴۴ فعال است.

بر اساس این گزارش، در طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا تعداد شبکه نمایندگی ها مجاز ۵۶۳ واحد، تعداد ناوگان امدادی ۵۲۰ واحد، تعداد عاملان فروش قطعه ۴۳۹ واحد و تعداد عاملین تعمیراتی ۲۰۰ واحد است.

علیمردان عظیمی؛ رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا درباره طرح خدمات و امداد نوروزی گفت: ضرورت دارد که ارائه خدمات در طرح نوروزی صحیح و به‌موقع انجام شود؛ در این راستا قطعات و تجهیزات پرمصرف باید در همه واحدهای سیار و ثابت موجود باشد تا مردم هیچ مشکلی پیدا نکنند.

او در ادامه خواستار نظارت واحدهای بازرسی و حراست بر نرخ ارائه خدمات به خودروهای گروه سایپا و غیره سایپا در این طرح شد و تاکید کرد: قیمت ها باید مورد نظارت باشد تا حتی یک ریال بیش از مقدار مصوب نباشد حتی در ارتباط با خودروهایی که در مجموعه سایپا نیست؛ خدمات در طرح نوروزی باید صادقانه بوده و از روی رفع تکلیف نباشد.

عظیمی با اشاره به اینکه شماره تلفن ۰۹۶۵۵۰ به صورت شبانه‌روزی برای طرح شکایات مشتریان در نظر گرفته شده و با خاطیان برخورد خواهد شد، گفت: در ارایه خدمات به مردم هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

سیدمحمد موسوی؛ مدیرعامل سایپا یدک نیز اظهارداشت: با توجه به واکسیناسیون سراسری صورت گرفته انتظار می رود برای نوروز ۱۴۰۱ حجم سفرهای نوروزی ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته باشد، به همین جهت مجموعه سایپا یدک و امدادخودرو تعداد اکیپ‌های خود را نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داده و ۵۲۰واحد امدادی در جاده ها به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهند کرد.

اوخاطرنشان کرد: در مراکز استان‌ها، امدادگران سایپا در حداکثر بازه زمانی ۲۰ دقیقه‌ای خود را به مشتریان و متقاضیان خدمات خواهند رساند.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم طرحی در راستای منویات مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و احترام به حقوق‌ مشتریان به نام طرح توسعه خودروهای جایگزین آغاز شد. این طرح به این منظور است که مشتریانی که خودروهای آنها برای تعمیر در نمایندگی است، به صورت موقت و در ایام نوروز خودرو تحویل بگیرند.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3087

دیدگاه شما

آخرین اخبار