کشف دو خودروی قاچاق در تهران
کد خبر: ۳۰۹۷۷ | تاریخ انتشار : ۲۱-۰۵-۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: با تلاش ماموران انتظامی کلانتری شهرک قدس دو دستگاه خودرو بنز و جگوار قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: سی و یکم تیر ماه امسال با تلاش ماموران کلانتری شهرک قدس پلیس پیشگیری تهران دو دستگاه خودرو بنز و جگوار فاقد مدارک و مجوزهای قانونی کشف و به این پلیس انتقال یافت.

بررسی‌های اولیه ماموران کلانتری حاکی از این بود خودروها فاقد مجوز تردد در شهر تهران هستند و بدون مجوزهای قانونی در شهر تهران تردد دارند و در این راستا هر دو خودرو با دستور قضایی منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه بررسی‌های انجام شده مشخص شد مدتی است از اعتبار گذر موقت هر دو خودرو سپری شده و مالک هر دو خودرو اقدامی برای تمدید گذر موقت ننموده است و خودروها فاقد مجوزهای گمرکی می‌باشند، ادامه داد: با محرز شدن قاچاق بودن هر دو دستگاه خودرو نتیجه بررسی‌های پلیسی به مرجع قضایی منعکس و مالک هر دو خودرو دستگیر و به مرجع قضایی مربوط معرفی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هر دو خودرو در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملکی قرار گرفت افزود مطابق با نظر کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده حدود ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=30977

دیدگاه شما

آخرین اخبار