دولت تصمیمی بر افزایش قیمت بنزین ندارد
کد خبر: ۳۱۰۶۹ | تاریخ انتشار : ۲۲-۰۵-۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی:

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: دولت هیچ تصمیمی بر افزایش قیمت بنزین ندارد و مردم به شایعات توجه نکنند.

به گزارش ماشین نیوز ؛« سعید جمشیدی»  افزود: علت صف‌های طولانی خودروها در مراکز عرضه بنزین در روزهای اخیر به دلیل افزایش حجم سفرهای تابستانی و اربعین حسینی(ع) است.

وی بیان کرد: هیچ کمبودی در خصوص عرضه بنزین در استان مرکزی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی ادامه داد: در بحث سوخت مایع باید زیرساخت‌های الکترونیکی آماده شود تا بتوان با تراکنش مشخص، خودروها و مشاغلی که نیاز به گاز مایع دارند، تامین شود.

جمشیدی اظهار کرد: شغل‌های مورد نظر برای گاز مایع باید از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف معرفی شوند.

وی گفت: خودروهایی که به صورت مستقل نیاز به گاز مایع دارند باید در سامانه سدف ثبت‌نام کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی اضافه کرد: در خصوص برگزاری آیین اربعین حسینی و موکب‌ها با تایید سازمان تبلیغات اسلامی، مشکلی در عرضه سوخت مایع برای متقاضیان وجود ندارد اما باید تقاضای آنها در سامانه سدف به ثبت‌ برسد.

جمشیدی اظهار کرد: ۲۵ هزار خودروی عمومی از جمله ون، وانت بار، تاکسی و خودروهای اینترنتی با تایید مراجع مربوطه برای گازسوز شدن رایگان در استان مرکزی شناسایی شده که تاکنون ۶ هزار خودرو انجام شده است.

۶۲ جایگاه سی ان جی و ۹۱ جایگاه سوخت بنزین در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

بیش از ۸۰۰ نفتکش در شرکت ملی پخش‌ فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی فعالیت دارند.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=31069

دیدگاه شما

آخرین اخبار