هشدار درباره خرید خودروهای کار کرده وارداتی بدون پلاک ملی
کد خبر: ۳۱۳۱۳ | تاریخ انتشار : ۲۵-۰۵-۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: تا زمان تعیین ضوابط واردات خودرو در هیئت دولت، مردم از خرید و سفارش خودروهای وارداتی دست دوم یا صفر کیلومتر اجتناب کنند.

به گزارش ماشین نیوز ؛ سردار سید کمال هادیانفر؛ رئیس پلیس راهور فراجا امروز با اشاره به واردات خودروهای دست دوم اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تصویب کرده که خودروهای دست دوم وارد کشور شود و به دولت نیز ابلاغ شده و دولت نیز به وزارت صمت ابلاغ کرده است که خودروهای دست دوم وارد شود، اما فعلا سازوکاری برای آن مشخص نشده است.

وی ادامه داد:  موضوع مهمی که وجود دارد این است که فعلاً آیین‌نامه‌ای در خصوص نحوه واردات، تامین ارز و یا میزان واردات مشخص نشده است اما متاسفانه عده‌ای سودجو در فضای مجازی اقدام به انتشار فیلم‌هایی از خودروهای موجود در کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌کنند و قیمت‌های غیرصحیح نیز مطرح می‌کنند.

هادیانفر تصریح کرد: سودجویان در شبکه‌های اجتماعی اقدام به معرفی شماره تلفن یا دفاتر در تهران و شهرستان‌ها می‌کنند که متقاضیان برای واریز پول و ثبت سفارش خودرو اقدام کنند، در حالی که آیین‌نامه اجرایی واردات خودرو هنوز به تصویب هیئت وزیران نرسیده است.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: هموطنان عزیز مبادرت به  پیش‌خرید یا واریز وجه ریالی و دلاری به هیچ شخصیت حقوقی اعم از افراد و شرکت‌ها نکنند چون هیچ یک از خودروهای مذکور تا ابلاغ آیین‌نامه اجرایی آن از سوی دولت محترم قابلیت شماره‌گذاری را ندارد.

رئیس پلیس راهور فراجا ضمن هشدار  تاکید کرد:  تا زمانی که آیین‌نامه و ضوابط مصوبه هیئت وزیران واردات خودروهای کارکرده تصویب نشود هموطنان هوشیار باشند تا فریب سودجویان را نخورند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=31313

دیدگاه شما

آخرین اخبار