چگونه از مجاز بودن امداد خودرو مطلع شویم؟
کد خبر: ۳۱۵۷۶ | تاریخ انتشار : ۳۰-۰۵-۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رییس پلیس راهور تهران گفت: رانندگانی که خودرو آن‌ها خراب شده اولین اقدامی که انجام می‌دهند این است که خودروی خود را به منتهی الیه سمت راست هدایت کرده و مثلث شبرنگ را در فاصله ۷۰ متری از خودروی خود قرار دهند.

به گزارش ماشین نیوز ؛سردار حمیدی رییس پلیس راهور تهران اظهار کرد: متاسفانه یکی از معضلاتی که سال گذشته داشتیم موضوع حمل خودروهای دچار نقص توسط خودروهای امدادی فاقد مجوز بود .

وی افزود: بعضا شخصی وانت نیسانی تهیه و به ابتدایی ترین وسایل نیز تجهیز می کرد و در بزرگراهها بدون آنکه صلاحیت داشته باشد و یا حتی تخصصی دیده باشد اقدام به امداد رسانی غیر مجاز به خودروهای شهروندان می کرد .

سردار حمیدی بیان داشت : بر سر همین موضوع چون این افراد تجهیزات مناسب و حرفه ای و تخصصی نداشتند، این امدادخودروها باعث ایجاد تصادف نیز می شدند .

رییس پلیس راهور تهران افزود : خیلی پیش می آمد و شاهد بودیم که همین افرادی که در حال امداد رسانی و یا انتقال خودروها بودند و اعتماد کاذبی که به آنها می شد ، باعث تصادف های شدید و خطرناک می شدند .

وی گفت : مردم نباید به هر امداد خودرویی اعتماد و توجه کنند و با ساز و کاری که اعلام می شود ، نسبت به امداد خواهی از امدادخودروهای مجاز اقدام نمایند.

سردار حمیدی افزود : رانندگانی که خودروهای آنها خراب شده اولین اقدامی که انجام می دهند این است که خودروی خود را به منتهی الیه سمت راست هدایت نموده و مثلث شبرنگ را در فاصله ۷۰ متری از خودروی خود قرار دهند .

سردار حمیدی گفت: اگر نیاز شد که خودروی شهروندان توسط امداد خودروها به تعمیرگاه منتقل شود و نیاز به تعمیر در محل توسط این افراد را داشت می توانند با بارکد آن وسیله امدادی توسط اسکن از طریق گوشی همراه خود از مجاز بودن فرد و وسیله امدادی آن با خبر و مطلع شوند .

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=31576

دیدگاه شما

آخرین اخبار