کشف دو موتورسیکلت قاچاق ۳ میلیاردی از تعمیرگاه موتور در کرج
کد خبر: ۳۲۲۲۹ | تاریخ انتشار : ۱۳-۰۶-۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سرهنگ محمد نادربیگی جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از یک واحد تعمیرات موتور در رجایی شهر کرج خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ سرهنگ پیمان لطیفی معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان از کشف ۵ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودرو از یک انبار در شهر کرج خبر داد.

وی ادامه داد: در راستای تشدید اقدامات کنترلی و شناسایی انبار دپوی کالای قاچاق در سطح استان البرز، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز  پلیس امنیت اقتصادی استان از یک انبار نگهداری لوازم یدکی خودرو در شهر کرج بازدید کردند.  پس از انجام هماهنگی های قضائی، ماموران به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۴ هزار و ۵۱۸ عدد انواع لوازم یدکی خودرو را کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده است. در این خصوص یک نفر دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

 سرهنگ محمد نادربیگی جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از یک واحد تعمیرات موتور در رجایی شهر کرج خبر داد.

وی ادامه داد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری موتورسیکلت خارجی قاچاق در یک واحد تعمیر موتورسیکلت در منطقه رجایی شهر کرج، رسیدگی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

نادربیگی افزود: با انجام تحقیقات میدانی محل نگهداری موتورسیکلت قاچاق شناسایی و با هماهنگی قضائی ماموران به محل اعزام و در بازرسی از این واحد ۲ موتورسیکلت  جی اس ایکس آر ۱۰۰۰ سی سی و یک دستگاه هوندا ۱۳۰۰ قاچاق را کشف و توقیف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش موتورسیکلت‌ های مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد، افزود: ماموران یک نفر را در این زمینه دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی کردند .

نادربیگی با بیان اینکه مبارزه با پدیده قاچاق از مهم ترین اولویت های کار پلیس است از شهروندان خواست: هرگونه گزارش در زمینه خرید و فروش و یا تهیه کالای خارجی قاچاق و موارد مشکوکی از این قبیل را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=32229

دیدگاه شما

آخرین اخبار