ضرورت بازنگری آیین نامه اجرایی معاینه فنی خودرو
کد خبر: ۴۰۲۵۸ | تاریخ انتشار : ۲۰-۱۰-۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیر عامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل بار شهرداری‌های کشور گفت: باید در آیین نامه اجرایی نحوه انجام معاینه و صدور برگ معاینه فنی خودرو بازنگری شود.

به گزارش ماشین نیوز ؛سیف السادات مدیر عامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل بار شهرداری‌های کشور در همایش دبیران شورای هماهنگی ترافیک استانداری‌های سراسر کشور که در وزارت کشور با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، مدیرکل دفتر حمل و نقل و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و جمعی از مسؤولین کشوری و استانی این حوزه برگزار شد به آخرین وضعیت معاینه فنی کشور و ضرورت بازنگری آئین نامه اجرایی نحوه انجام معاینه و صدور برگ معاینه فنی خودرو اشاره کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: اتحادیه تازه تأسیس سازمان‌های حمل و نقل بار شهرداری‌های کشور بتواند در زمینه ساماندهی بار درون شهری فعالیت کند.

همچنین قربانی مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص ایمنی و فرهنگ ترافیک به موضوعاتی از جمله بازنگری در وضعیت راه‌ها و همچنین ارتقا ایمن خودرو توسط خودروسازان با آخرین پیشرفت‌های روز دنیا تاکید کرد. و آن از یکی از عوامل کاهش تلفات جاده‌ای در کشور دانست.

ضامنی مدیرعامل اتحادیه مسافر شهری کشور نیز به عنوان آخرین سخنران همایش اظهار داشت: فرآیند اجرایی بهای خدمات تعیین شده مربوط به مسافربرهای اینترنتی در قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها در حال پیگیری است.

وی به آخرین برنامه‌های وزارت کشور در خصوص توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی اشاره کرد.

در پایان مقرر شد این همایش به‌صورت فصلی جهت تبادل نظر و هماهنگی بیشتر در اقدامات دبیران شوراهای همتا (هماهنگی ترافیک استان) مستمر ادامه داشته باشد.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=40258

دیدگاه شما

آخرین اخبار