بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد+تصاویر
کد خبر: ۴۵۱۱۵ | تاریخ انتشار : ۳۱-۰۱-۱۴۰۳ - ۹:۰۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی

اوایل ماه جاری میلادی، برند دنزا که ۹۰ درصد مالکیت آن متعلق به شرکت خودروساز برقی چینی BYD و ۱۰ درصد دیگر متعلق به دایملر (معروف به مرسدس بنز) است، شروع به نمایش خودروهای برقی جدید خود در شهر زادگاه مرسدس یعنی اشتوتگارت آلمان کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛  دنزا Z۹ GT برای فروش در چین گواهینامه مخصوص دریافت کرده است که یک اقدام ضروری برای همه خودروها قبل از شروع به فروش در این کشور به‌حساب می‌آید.

در این فرآیند چند عکس از خودرو، بدون استتار نیز شان داده شده که به وضوح، دقیقا همان مدلی است که دنزا در آلمان به نمایش گذاشته شده بود.

این خودرو، ۵۱۸۰ میلی‌متر طول، ۱۹۹۰ میلی‌متر عرض و ۱۵۰۰ یا ۱۴۸۰ میلی‌متر ارتفاع دارد. این بسته به نسخه آن دارد. مدل بلندتر سیستم تعلیق بادی ندارد و نوع دیگر دارای تعلیق بادی است. وزن این خودرو ۲۸۷۵ کیلوگرم و حداکثر سرعت آن ۲۴۰ کیلومتر در ساعت است.

بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد

دنزا Z۹ GT دارای ۳موتور است، یکی در جلو و دو موتور در عقب. اوج توان خروجی مجزای آن‌ها، ۲۳۰ کیلووات برای موتور جلویی و ۲۴۰ کیلووات برای هر کدام از موتورهایی که در عقب خودرو قرار دارند، خواهد بود، اما مشخص نیست که مجموع توان خروجی مجموع این سه عدد باشد یا کمتر (این می‌تواند به هر جهت پیش برود). صرف نظر از این موضوع، باید گفت که این قطعا یک خودروی سریع خواهد بود.

بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد

اینها تمام جزئیات مربوط به Z۹ GT است که از طریق فرآیند صدور گواهینامه فاش شده است. انتظار می‌رود این خودرو اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.

بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد

 

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=45115

دیدگاه شما

آخرین اخبار