بنزین و گازوئیل گران نمی‌شود
کد خبر: ۵۱۴۱ | تاریخ انتشار : ۲۱-۰۲-۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر قرار است تغییر قیمتی اعمال شود باید در لایحه بودجه سال آینده بیاید یعنی اگر دولت پیشنهادی دارد، در آذرماه ارائه دهد و در اسفند ماه در مجلس بررسی خواهد شد، اما در هر حال اکنون تمامی مسئولین اتفاق‌نظر دارند که افزایش قیمت بنزین و گازوئیل نخواهیم داشت.

به گزارش ماشین نیوز ؛فریدون عباسی  با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل مطرح نیست، اعلام کرد: در سال جاری هیچ‌یک از حامل‌های انرژی گران نخواهند شد.

وی افزود: اگر قرار است تغییر قیمتی اعمال شود باید در لایحه بودجه سال آینده بیاید یعنی اگر دولت پیشنهادی دارد، در آذرماه ارائه دهد و در اسفند ماه در مجلس بررسی خواهد شد، اما در هر حال اکنون تمامی مسئولین اتفاق‌نظر دارند که افزایش قیمت بنزین و گازوئیل نخواهیم داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره احتمال تغییر در روند توزیع نیز تصریح کرد: فعلا قرار نیست تغییری در سهمیه‌بندی و نحوه توزیع بنزین داشته باشیم. ابتدا باید مشکلات فعلی حل شود و ما بتوانیم به سمت ارز تک‌نرخی برویم و دولت هم بتواند با نرخ تثبیت‌شده ارز را تامین کند، البته ممکن است نوساناتی هم باشد اما در حد سِنت باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر دولت نرخ ارز را کنترل کند و ارزش پول ملی در حد واقعی حفظ شود فشاری هم که بابت تامین مایحتاج به مردم وارد می‌شود، به حساب دهک‌های نیازمند واریز می‌شود.

عباسی تاکید کرد: اگر به سمت تک‌نرخی شدن ارز برویم و حواس‌مان هم به کشورهای اطراف باشد منابع ایران سر سفره‌های همسایگان نخواهد رفت و مردم کشور خودمان از آنها بهره برداری خواهند کرد.

منبع: ایلنا

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=5141

دیدگاه شما

آخرین اخبار