افتتاح اولین دفتر استانی فروشگاه های زنجیره ای
کد خبر: ۵۹۱۲ | تاریخ انتشار : ۰۲-۰۳-۱۴۰۱ - ۹:۴۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مراسم افتتاح اولین دفتر استانی از هدف افزایش خدمات و سرعت بخشی به فرایند خدمت رسانی به هموطنان و اعضاء اتحادیه در استان ها خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ عالی پور رییس اتحادیه، توسعه فروشگاه‌های زنجیره ای را یکی از شاخص‌های توسعه شهری عنوان کرد و افزود:  هم اکنون ۵۷۰ فروشگاه زنجیره‌ای در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که جهت حل اختلافات، تسریع فرآیند مکاتبات و گسترش ارتباطات با سایر اتحادیه‌ها و اتاق اصناف علاوه بر ارتباط با دفتر مرکزی نیازمند ایجاد دفتر استانی بودیم.

عالی پور درخصوص وظایف دفاتر استانی تصریح کرد: به همین جهت و در راستای افزایش قدرت و سرعت‌بخشی هر چه بیشتر به فرآیند خدمت‌رسانی به هموطنان و اعضا در سطح استان‌، ارتباط نزدیکتر با مراکز تصمیم گیری و تنظیم بازار استانی، تسهیل‌ در رسیدگی به شکایات، برگزاری دوره‌های آموزشی جهت ارتقای دانش و مهارت اعضای تحت پوشش، ارتقاءکیفیت و کمیت بازرسی، ارتباط مستمر با اتاق اصناف و  اتحادیه های شهرستان، مقامات استانی و هماهنگی جهت انجام امور نسبت به راه اندازی دفاتر استانی اقدام کردیم.
عالی پور خاطرنشان ساخت در جهت بسط اهداف خود در صدد افتتاح ۱۰ دفتر استانی دیگر نیز هستیم.
وی با بیان اینکه عملکرد اعضای اتحادیه در مدیریت بازار در شرایط کنونی مورد تقدیر است، گفت: اعضای اتحادیه همواره نشان دادند در همه ادوار چه اعمال تحریم های ظالمانه، پاندمی کرونا و حال حاضر با تلاش شبانه روزی و مدیریت به هنگام عزم جدی در  آرامش بخشی به بازار از حیثت وفور کالا دارند.
رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور از اشتغال ۸۵ هزار نیروی کار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور خبر داد و گفت: اشتغالزایی، حمایت و راهنمایی فروشگاه‌های فعال زنجیره‌ای از اهداف اتحادیه است. به عنوان نمونه  اخذ مجوز کسب و کار از اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیازمندی دریافت مجوز سایر اتحادیه‌ها را سلب می‌کند که موجب تسریع فعالیت اقتصادی و اشتغالزایی است.
عالی‌پور خاطرنشان کرد: علاوه بر حمایت و نظارت، کنترل ماهانه فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام  می شود. در همین رابطه در استان تهران بطور متوسط یک بار در ماه مورد بازرسی ادواری و بطور متوسط ماهیانه فروشگاه های تحت پوشش این اتحادیه در  ۳ الی ۵ استان با توجه به وسعت و تعداد شعب مورد بازرسی قرار می‌گیرند و این نشان دهنده تاکید ما بر نظارت دقیق بر روند فعالیت اعضا است.
برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=5912

دیدگاه شما

آخرین اخبار