مهلت ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو تا فردا
کد خبر: ۵۹۲۷ | تاریخ انتشار : ۰۲-۰۳-۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرکل دفتر صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه سوم خرداد به پایان می‌رسد.

به گزارش ماشین نیوز ؛عبدالله توکلی گفت: ثبت نام خودرو در سامانه تخصیص یکپارچه خودرو تا ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه سوم خرداد امکان پذیر است و بعد از آن امکان ثبت‌نام  وجود ندارد.

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت افزود: با توجه به افزایش تولید کامل توسط خودروسازان و الزام عرضه آن در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، عرضه‌های متنوع آتی خودرو متعاقبا علام می‌شود و البته این روند عرضه پایدار ادامه خواهد یافت.

بر اساس برنامه تحولی وزارت صمت در حوزه خودرو، خودروسازان موظف شده‌اند که همه محصولات خودروهای سواری خود را در سامانه یکپارچه عرضه کنند و هیچ‌گونه استثنایی برای تخصیص خودرو به مشتریان خارج از این سامانه، وجود نخواهد داشت.

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی sale.iranecare.com از روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت رسما کار خود را آغاز کرد و براساس اعلام وزارت صمت این سامانه هر سه ماه یکبار  حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار خودرو از طریق قرعه‌کشی به متقاضیان عرضه می‌کند.

  وزارت صمت تا این لحظه آماری از تعداد خودروهایی که در این دوره به متقاضیان عرضه می‌شود و همچنین آماری از تعداد ثبت‌نام کنندگان را اعلام نکرده است.

منبع: فارس

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=5927

دیدگاه شما

آخرین اخبار